شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی

۵۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آگهی های بازرگانی برای کسب و کار شما

آگهی بازرگانی

شما در مورد بودجه هایی که می توانید برای ایجاد برخی از بهترین تبلیغات استفاده کنید ، شنیده اید . ممکن است احساس کنید که تبلیغ ویدئویی برای شرکت شما به سادگی قابل دسترس و تاثیرگذار است . با این حال با کمی خلاقیت و کمی کمک گرفتن از نیاز ، می توانید تجارت خود را بسیار تاثیرگذار و عالی بسازید . هر چه کسب و کار شما و زمینه کاری و سبک شما خاص و نوین باشد ، بیشتر می توانید توجهات را به خود جلب کنید و بهتر می توانید یک کسب و کار منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید . دقت داشته باشید در هر حالتی نباید بودجه خود را از بین ببرید . در اینجا چند ایده ارائه داده ایم که با توجه به آن ها می توانید با استفاده از تبلیغات مناسب بدون از دست دادن بودجه و سرمایه خود یک تجارت و کسب و کار موفق ایجاد کنید .

 

شور و شوق در تبلیغات

  • ۰
  • ۰

چگونه از بازاریابی محتوا در یک پست و یک زمان استفاده کنید

بازاریابی محتوا یک ابزار حیاتی برای کارآفرینانی است که مایل به رشد کسب و کارشان هستند . بازاریابی محتوا به بازدیدکنندگان شما کمک می کند تا بتوانند به راحتی وب سایت شما را پیدا کنند و تماشا کنند و در نهایت می تواند آن ها را به مشتریان ارزشمند و وفادار برای شما تبدیل کند .

 

تولید محتوا

 

تاثیر بازاریابی محتوا غیر قابل انکار است و امروزه به بازاریابی محتوا ” پادشاه ” گفته می شود . به عنوان مثال ، با توجه به گروه بازاریابی داخلی :

– 56 درصد از بازاریابان می گویند که محتوای شخصی باعث افزایش مشارکت بیشتر در کسب و کار آن ها می شود .

– 93 درصد از شرکت ها می گویند که بازاریابی محتوا منجر به رهبری بیشتر از استراتژی های بازاریابی سنتی می شود .

– 75 درصد از بازاریابان از تلاش های بازاریابی محتوای خود بازخورد مثبت دریافت کرده اند .

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، برای رسیدن به این نوع چالش باید تلاش زیادی بکنید . باید تلاش کنید تا بتوانید مشتریان ایده آل پیدا کنید و محصول یا خدمات خود را خرید و فروش کنید . بازاریابی محتوا می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب و کار شما و فروش پایانی شما داشته باشد .

در این مقاله رویکردی موثر و مطمئن برای شروع و راه اندازی بازاریابی محتوا به شما نشان داده می شود و به شما کمک می کند تا بدانید چگونه در آن موفق شوید .

 

منابع خارجی

 

بلیط طلایی : برای صرفه جویی از منابع خارجی استفاده کنید

یک استراتژی بازاریابی محتوا بسیار بزرگ است و شما لازم نیست که برای ایجاد آن یک نویسنده عالی باشید . به عنوان یک کسب و کار در حال رشد باید به هزینه ها و بودجه و منابع داخلی خود توجه داشته باشید و از منابع خارجی برای محتوای خود استفاده کنید . برون سپاری و استفاده از منابع خارجی شما را قادر می سازد تا بر قابلیت های اصلی خود تمرکز کنید و بهره وری را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید .

فقط هنگام انتخاب نویسنده ، مطمئن شوید که تحقیقات خود را کامل انجام داده اید . کسی را انتخاب کنید که در تجربه های قبلی خود موفق بوده باشد و نمونه کارهای نمونه و فاخری داشته باشد . اگر کسی که انتخاب می کنید کمی در صنعت و رشته شما تجربه داشته باشد خیلی بهتر است .

جریان تولید محتوا

  • ۰
  • ۰

پیش از شروع کردن به طراحی برای مشتری های خود باید درک صحیحی از کار مورد نظر ( طراحی لوگو حرفه ای ) داشته باشید . به این معنا که می بایست پرسش های بیشتری برای بدست آوردن اطلاعات از مشتری خود مطرح کنید . این کار باعث می شود بتوانید راه را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر هموار نمایید و یک رابطه بلند مدت با مشتری برقرار نمایید که منجر به همکاری های مختلفی خواهد شد .

طراحی لوگو

بیشتر پرسش هایی که در ادامه مطرح می کنیم همه زمینه ها را تحت پوشش قرار می دهد و باعث می شود نقاط قوت و ضعف و سوابق مشتری و مخاطبانتان را بشناسید .

سوالاتی که باید قبل از طراحی لوگو حرفه ای از مشتری های خود بپرسید را در ادامه مرور می کنیم . الزاماً قرار نیست از تمام این سوال ها استفاده کنید و می توانید از بخشی از این لیست استفاده کنید .

برند

در ارتباط با برندینگ

1- دلیل تغییر لوگوی خود را توضیح دهید ؟ انتظارتان از لوگوی جدید چیست؟

2- ویژگی هایی که می خواهید زمان دیدن برند شما به ذهن مخاطب القا شود کدام اند ؟

3- کدامیک از این کلمات با برند شما همخوانی بیشتری دارند، سنتی یا مدرن؟

4- دلیل استفاده برند شما از این فونت، رنگ و غیره چیست؟

5- در مورد لوگوی خود چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید ؟

6- کدامیک از بین کلمات مصرف کننده یا تجاری بیشتر با برند شما همخوانی دارند؟

7- کدامیک از بین کلمات دوستانه یا رسمی بیشتر با برند شما همخوانی دارند؟

8- اهداف و یا ارزش های برند شما چه هستند؟

9- زمانی که به لوگو و برند خود نگاه می کنید احساس تان چیست؟

10- کدامیک از این کلمات گرانقیمت یا مقرون به صرفه بیشتر با برند یا فعالیت فریلنسر شما همخوانی دارند؟

11- آیا در کنار لوگو خود شعار تبلیغاتی مرتبط دارید؟

12- در حال حاضر لوگو شما چگونه است؟

  • ۰
  • ۰

بررسی دو اپلیکیشن برتر و قدرتمند عکاسی و ویرایش “Android” و”IOS

اپلیکیشن MI

این اپلیکیشن یک ابزار ویرایش عکس بسیار قوی است که به شما اجازه می دهد بیش از 200 افکت و فیلتر را به تصاویر خود اضافه کنید.
یکی از جالب ترین ویژگی های این اپلیکیشن آن است که، شما می توانید تمامی این عناصر را برای ساخت فرمول های ادیت منحصر به فرد خود ترکیب کرده ،ذخیره و آنها را در اشتراک با دیگران قرار دهید.

اپلیکیشن

با MIX می توانید جلوه های نور را به عکس های خود اعمال کنید، عینک های لنز را به عکس وارد کنید، تاری اضافه کنید،حاشیه سطح را تغییر داده و…

علاوه بر این، با استفاده از همه این ویژگی ها، به آسانی می توانید انگشت خود را روی صفحه نمایش بکشید تا افکت افزایش یا کاهش یابد.

MIX یک ویرایشگر تصویر قدرتمند و بسیار کاربردی در کلاس کار خود و همچنین آسان برای استفاده می باشد که می تواند عکس های شما را در عرض چند ثانیه ارتقا بخشد.
همچنین اپلیکیشن MIX دارای ضمانت کیفیت از سوی شرکت PinGuo می باشد.

دانلود اپلیکیشن mix

دانلود کنید

دانلود از گوگل پلی

اپلیکیشن RETRICA

اپلیکیشنی فوق العاده و پرطرفدار در زمینه عکسبرداری و اضافه کردن افکت های خیره کننده است و از پردانلودترین و محبوب ترین نرم افزارهای دسته بندی دوربین به شمار می رود! این نرم افزار که برای انواع سیستم عامل های مختلف ای او اس و اندروید عرضه شده است، بیش از 80 فیلتر و افکت متنوع را در اختیار شما قرار می دهد که با اعمال ان ها برروی عکس ها می توانید تصاویری خارق العاده را بسازید و یا می توانید با ترکیب عکس ها ویدئوها و عکس های کلاژی واقعا متفاوت را ایجاد نمایید!

اپلیکیشن نیاز

  • ۰
  • ۰

چگونه می توانید داستان برند خود را از طریق ویدئو بیان کنید ؟

با افزایش استفاده از تلفن همراه و افزایش شیوه های تبلیغات برند ها ، ایجاد ویدئوی آنلاین تبدیل به بخش مهمی از بازاریابی کسب و کارها شده است . در حالی که این ابزار بازاریابی جدید دارای امکانات فراوان و هیجان انگیزی است ، برخی از صاحبان کسب و کار نیز از اینکه از آن استفاده می کنند بسیار راضی و خرسند هستند .

بسیار واضح است که ویدئو باید بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی کلی شما باشد . بهترین راه برای ادغام ویدئو با استراتژی بازاریابی استفاده از ویدئوی توضیحی می باشد . در اینجا یک ایده وجود دارد : از ویژگی های بصری جذاب و تعامل رسانه های ویدئویی استفاده کنید تا داستان برند خود را به مردم توضیح دهید و نشان دهید .

داستان برند

چرا باید داستان نام تجاری ( برند ) خود را به همه بگویید ؟ گفتن داستان نام تجاری ( برند ) سه بخش دارد . اولا مصرف کنندگان می خواهند تبلیغات دارای ویژگی های روایتی بیشتری ببینند . ثانیا ، داستان ها بسیار خاطره انگیز تر از واقعیت ها هستند و بدون زمینه و با هیجان ارائه شده اند . و در نهایت با یک داستان خوب ، شما می توانید از خود و کسب و کار خود دفاع کنید . زمانی که احساس می کنید فروش شما کاهش یافته است ، می توانید یک ویدئوی توضیحی در مورد خود و کسب وکار خود بسازید و داستان خود را بیان کنید و به مردم نشان دهید .

اکنون که متقاعد شده اید ، در اینجا چگونگی ایجاد یک ویدئو را برای معرفی نام تجاری و کسب و کار شما نشان داده ایم .

 

داستان

 

روزی روزگاری …

برای ساخت ویدئو و بیان داستان خود و برند خود باید به زمانی که شما جوان بودید برگردید و همه چیز را همان طور که آن زمان بوده است و با همان ساختار اساسی و اصلی خود بیان کنید . شما می توانید این صحبت ها و مطالب را ساده کنید تا داستان نام تجاری خود را در یک ویدئو جای دهید . با معرفی یک مشکل یا درگیری شروع کنید و در انتها نشان دهید که مشکل حل و برطرف شد و توضیح دهید که در این بین چه اتفاقی افتاده است .

 

مهربان باشید

  • ۰
  • ۰

چگونه ویدئو و انیمیشن می تواند به فروش بیشتر شما کمک کند ؟

مردم مشغول کار و زندگی هستند و سر آن ها شلوغ است . اغلب مصرف کنندگان ( از جمله شما ) با پیام های بازاریابی ( ویدئو ، متن ، عکس ) بسیاری از طریق تبلیغات ، رسانه های اجتماعی ، متون و موارد دیگر بمباران می شوند و همه چیز را جذب می کنند . خوشبختانه بعضی چیزها باعث می شود تا مشتریان بالقوه بیش از دیگران جذب شوند و علاقه مند شوند . یکی از این موارد ، انیمیشن ویدئویی است . فیس بوک به تنهایی 8 میلیارد نمایش ویدئویی از 500 میلیون کاربر در روز دارد ، در حالی که میانگین ارسال ویدئوها توسط کاربران فیس بوک در سال 2015، 75 درصد افزایش داشته است .

 

ویدئو مارکتینگ

 

با توجه به این اطلاعات ، آخرین زمانی که شما از انیمیشن ویدئویی برای تبلیغ یا حمایت از کسب و کار خود استفاده کرده اید ، چه زمانی بوده است ؟

آیا شما یک تازه کار برای ساخت انیمیشن ویدئویی یا یک متخصص ویدئو سازی هستید ؟ سه دلیل در زیر ارائه شده است که به شما نشان می دهد یک انیمیشن ویدئویی چگونه می تواند به تقویت تعاملات مصرف کننده ، افزایش دید و دیدگاه تجاری و حتی افزایش فروش کمک کند .

 

ارتباط با مشتری

 

ارتباط مشتریان با شرکت ها از طریق ویدئو و انیمیشن

توجه داشته باشید که پیام خود را با نام تجاری خود منتشر کنید . آیا شما یک محصول یا خدماتی دارید که از طریق ویدئو ی توضیحی به فروش برسانید ؟ چیزی را که شما برای فروش پیشنهاد می کنید باید توسط مشتری درک شود . ویدئوها و انیمیشن ها راه هایی برای شرکت ها هستند تا بتوانند با استفاده از اطلاعیه های جدید محصولات و خدمات خود را ارائه دهند و چالش ها و نگرانی های مصرف کنندگان را برطرف کنند . همانطور که راه های زیادی برای خلاقیت در ارسال پیام های شرکت وجود دارد ، فرصت های استفاده از ویدئوی توضیحی نیز بی پایان و بسیار زیاد است . جذابیت واقعی در اینجا ، این است که این فیلم ها به مخاطبان شما کمک می کنند تا هر آنچه را که شما به اشتراک می گذارید تجربه کنند . این ارتباط بی نظیر بین فروشنده و خریدار در دنیای امروز توسط ویدئوها و انیمیشن ها قابل انجام می باشد و مشتریان می توانند به راحتی و خوبی نام تجاری شما را به یاد بسپارند و برای شما پیام ارسال کنند .

 

اعتبار بخشیدن

 

اعتبار بخشیدن به نام تجاری از طریق ویدئو و انیمیشن

ویدئوها و انیمیشن ها باعث می شوند تا نام تجاری و دیدگاه شرکت در میان مشتریان موجود و بالقوه به طور یکسان به رسمیت شناخته شود .

همانطور که هر شرکتی می داند ، مشتریان وفادار بسیار ارزشمند هستند . به همین دلیل گرفتن مشتریان جدید نیز حیاتی است . برای کمک به انجام این کار از انیمیشن و ویدئو استفاده کنید . ویدئو ها و انیمیشن ها می توانند پیروان فوری از طریق بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی و دیگر کانال هایی که در آن عضو هستید برای شما پیدا کنند .

این مخاطبان جذب شده می توانند به شما در جذب مشتریان بالقوه از طریق ارتباطشان با ویدئوی شما کمک کنند . هر ” لایک و قلب ” که در یک شبکه اجتماعی دریافت می کنید فرصتی است که مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب کنید . ویدئو و انیمیشن می تواند به افزایش مشتریان شما کمک کند و در نهایت کمک می کند تا پیام های شما با نام تجاری شما به طور گسترده ای گسترش یابند و پخش شوند .

این مطلب مفید را بخوانید : کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی

 

جذب مخاطب

  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که در بین کاربران ایرانی طرفدارن بسیاری دارد ، اینستاگرام می باشد ؛ این شبکه اجتماعی که یک نرم افزار اشتراک گذاری عکس و ویدیو می باشد ، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی سراسر به شمار می رود که کار خود را از هفت سال پیش شروع کرد ، اما در طول این مدت زمان کم توانست به جایگاه بزرگی در بین مخاطبان تلفن همراه دست یابد به طوری که بیش از یک میلیارد نفر در سراسر دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

اینستاگرام

شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید که هر ماه بیش از دویست میلیون کاربر فعال تنها در بخش استوری اینستاگرام فعالیت می کنند و به مرور این رقم نیز افزایش خواهد یافت.

قصد داریم به خاطر محبوبیت ویژه اینستاگرام در کشور در قالب این مقاله آموزشی ، ترفند های مهم و ضروری و همچنین امکانات کاربردی این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم . لازم به ذکر است که این نرم افزار در میان کاربران ایرانی با آمار 30 الی 35 میلیونی استفاده از آن پس از شبکه پیام رسان تلگرام ، دومین شبکه اجتماعی محبوب به حساب می آید .

هایلایت کردن استوری (تمدید همیشگی)

هایلایت کردن استوری (تمدید همیشگی)

در صورتی که قصد داریم یک استوری خود را برای مدت زمان بیش از یک روز برای مخاطبان خود نمایش دهید ، اینستاگرام برای شما قابلیت هایلایت کردن استوری را قرار داده است . در نسخه جدید تلگرام امکان هایلایت کردن استوری نیز به پروفایل کاربران اضافه شده است تا افرادی که تمایل دارند استوری های خود را به صورت همیشگی در آن قرار دهند .

با این روش استوری هایی که به این بخش اضافه می کنید مانند پست های عادی در این بخش به صورتی همیشگی باقی می مانند و کاربران شما می توانند زمانی که به پروفایل شما مراجعه می کنند ، آنها را ببینند.

پنهان کردن اکانت شما برای آشنایان

  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل مهم در زمینه معرفی برندهای تجاری ، طراحی لوگو حرفه ای ( نماد حیوانات در طراحی لوگو ) می باشد . نحوه طراحی کردن لوگو بیانگر نوع فعالیت یک شرکت یا برند تجاری می باشد . به همین دلیل طراحی لوگو می بایست با نوع فعالیت برندها در ارتباط باشد .

کمپانی ها و برند های معروفی وجود دارند که از نماد حیوانات در طراحی لوگو خود استفاده کرده اند ؛ مانند شرکت پوما ، این شرکت نیز از نماد حیوانات در طراحی لوگو خود بهره برده و حیوانی که در لوگو این شرکت به چشم می خورد شیر کوهی است ، شیر کوهی تداعی کننده حرکت و جهش برند پوما می باشد که آن را در ذهن مخاطبان منعکس می کند .

نماد حیوانات در طراحی لوگو مترو گلدوین مایر

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو مترو گلدوین مایر

مترو گلدوین مایر نام یک کمپانی رسانه ای بسیار بزرگ در ایالات متحده آمریکا می باشد ؛ زمینه فعالیت این برند در حوزه تولید برنامه های تلویزیونی و فیلم سازی می باشد ؛ موسس این کمپانی از نماد شیر در طراحی لوگو شرکت خود استفاده کرده است که این طراحی را از تیم ورزشی خود در زمان دانشجویی الگو برداری کرده که نشان دهنده قدرت می باشد .

نماد حیوانات در طراحی لوگو لاکوست

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو لاکوست

کمپانی لاکوست نیز از نماد حیوانات در طراحی لوگو برند خود استفاده کرده است . نمادی که توسط این شرکت به کار رفته ، تمساح است . دلیل اینکه شرکت لاکوست از تمساح در نماد خود استفاده کرده این است که موسس این کمپانی “نه لوکوست” نام دارد . وی یک تنیسور معروف در آمریکا است که با لقب تمساح در رسانه ها شناخته می شد . دلیل انتخاب این لقب هم آن است که وی بعد از پیروزی در یک مسابقه با مربی خود شرط بسته بود که اگر در مسابقه خود پیروز شود یک ساک که با پوست ورزشی ساخته شده باشد از او هدیه خواهد گرفت.

بعد از این پیروزی در مطبوعات آمریکا تیتر زدند که لاکوست مانند یک تمساح در رقابت ها جنگید!

پس از این اتفاق دوست لاکوست روی لباس وی یک نشان تمساح نصب کرد ، پس از این ماجرا تمساح ، نشان برند وی شد .

پس از اینکه وی کمپانی خود را تاسیس کرد در طراحی لوگو خود از این نماد استفاده کرد ؛ یک تمساح سبز رنگ که دهان قرمز خود را باز کرده است.

نماد حیوانات در طراحی لوگو فراری

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو فراری

کمپانی مطرح تولید کننده خودرو فراری در کشور ایتالیا برای طراحی لوگو برند خود از نماد اسب استفاده کرده ، این نماد در لوگو این شرکت روایتگر جنگ می باشد .

یکی از خلبانان شجاع و مشهور ایتالیایی به نام فرانچسکو باراکا در طی جنگ جهانی دوم بارها برای این کشور حماسه آفرید ؛ وی در نوک جنگنده خود نشان یک اسب را نصب کرده بود . پس از فوت کردن این خلبان شجاع ، مادر وی نماد اسب مشهور پسر خود را به انزو فراری موسس برند فراری تقدیم کرد ؛ فراری نیز از آن نشان برای معرفی برند خودرو سازی خود استفاده کرد .

به این ترتیب از سال 1929 میلادی کمپانی فراری از نماد اسب خلبان باراکا در طراحی ماشین های خود استفاده کرد و از سال ١٩۴٧ تاکنون نیز از این طرح در کنار پرچم ایتالیا و حروف لاتین f,s در طراحی لوگو برند خود استفاده نمود .

نماد حیوانات در طراحی لوگو لوگو شل

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو لوگو شل

شل نام یک کمپانی نفت و گاز در ایالات متحده آمریکا می باشد ؛ این کمپانی در زمینه استخراج گاز و نفت می کند و همچنین فراورده های نفتی نیز تولید می کند . کمپانی نفتی شل در طراحی لوگو برای برند خود از طرح یک صدف نارنجی رنگ استفاده کرده است . در واقع کمپانی شل در کنار فعالیت در زمینه نفت و گاز ، در حوزه تجارت صدف نیز مشغول به فعالیت می باشد و دلیل استفاده کرده این برند از طرح صدف نارنجی رنگ نوع فعالیت این شرکت می باشد .

نماد حیوانات در طراحی لوگو آرمانی

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو آرمانی

آرمانی نام یک برند مشهور در زمینه تولید و طراحی لباس می باشد که در سال 1975 در کشور ایتالیا تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد . این برند نیز از نماد حیوانات در طراحی لوگو خود استفاده کرده است ، نماد استفاده شده در طرح این برند یک عقاب است که بال های خود را گشوده و خواهان حقوق خود می باشد . این طرح در لوگو آرمانی بیانگر برتری این کمپانی در کیفیت لباس های خود می باشد؛ همچنین این شرکت در سراسر دنیا طرفداران بیشماری دارد .

نماد حیوانات در طراحی لوگو پوما

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو پوما

درسال 1924 دو برادر یک تولیدی کفش برپا کردند؛ پس از مدت ها رابطه این دو برادر به مشکل خورد و در سال 1948 تصمیم گرفتند فعالیت خود را به صورت جداگانه ادامه دهند . این تصمیم باعث شد که یکی از آنها برند آدیداس را تاسیس کند و دیگر برند پوما را راه اندازی کرد.

کمپانی پوما نیز از نماد حیوانات در طراحی لوگو خود بهره برده است . حیوانی که پوما در طرح خود استفاده کرده یک گربه سان است که تداعی کننده سرعت و قدرت است . این طرح مرتبط با فعالیت های شرکت پوما می باشد که در زمینه تولید کفش و لباس ورزشی مشغول به فعالیت می باشد و به خوبی قادر است فعالیت تجاری کمپانی را به مخاطبان بشناساند .

ورزشکاران مختلفی از این برند مشهور حمایت کرده اند که از معروف ترین آنها می توان به پله و مارادونا ، دو اسطوره دنیای فوتبال نام برد.

نماد حیوانات در طراحی لوگو ان بی سی

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو ان بی سی

کمپانی ان بی سی در کشور آمریکا در سال 1956 برای اولین بار از یک طاووس با پر های رنگی در طراحی لوگو برند خود استفاده کرد ، اولین بار این طرح در تلویزیون نمایش داده شد؛ این طرح بیانگر برنامه های رنگی در این شبکه تلویزیونی بود . پس از آن کمپانی ان بی سی از طرح یک مار برای لوگو خود استفاده کرد اما در نهایت این طرح در سال 1970 به همان طرح طاووس با پرهای رنگی و زیبا تغییر کرد با این تفاوت که اینبار طراحی لوگو این برند حرفه ای تر بود .

پیشنهاد مقاله مفید : پنج لوگو برتر و نوآورانه

نماد حیوانات در طراحی لوگو جگوار

استفاده از نماد حیوانات در طراحی لوگو جگوار

جگوار نام یک کمپانی مطرح خودرو سازی در کشور انگلستان می باشد . این شرکت نیز از نماد حیوانات در طراحی لوگو استفاده کرده است ؛ لازم به ذکر است که نام این کمپانی که در سال 1922 توسط ویلیام لیون راه اندازی شد ، از ابتدا جگوار نبود و به خاطر اینکه با یک کمپانی آلمانی شباهت نام داشت ، اسم این برند به جگوار تغییر نام پیدا کرد. این طرح ، تداعی کننده سرعت ، جهش و قدرت جگوار در ذهن مخاطبان می باشد.

طراحی لوگو را از کجا شروع کنم ؟

طراحی لوگو را از کجا شروع کنم ؟

حالا که با برخی از نماد های شرکت های مختلف آشنا شدید اگر می خواهید خودتان یک لوگو زیبا را طراحی کنید ، در ادامه نکاتی ضروری برای طراحی لوگو و تخصص های مورد نیاز در این رابطه را به شما معرفی خواهیم کرد .
در صورتی که یک قصد یادگیری این تخصص را دارید و می خواهید در این زمینه حرفه ای شوید باید قبل از هر چیز این نکته را بخاطر بسپارید که طراحی لوگو یک کار تیمی بشمار می رود.

در واقع در عصری که در حال زندگی هستیم ، همه چیز به سمت تخصصی شدن پیش می روند . به یاد داشته باشید که در حالت کلی قادر نیستید فریلنسرینگ ، گرافیک ، برنامه نویسی ، مسائل حقوقی ، مهارت های فنی و غیره را به طور همزمان درون خود جمع کنید و با توجه به این تخصص ها به ایده پردازی ، تحقیق ، اصلاح و طراحی لوگو اقدام کنید . البته منظور ما در این بحث آشنایی سطحی با نکات ذکر شده نمی باشد ، بلکه زمانی که از طراحی کردن یک لوگو صحبت می شود ، شما می بایست به عنوان بخشی از یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی ، با توجه به استعداد ، تجربه و توانایی هایی که دارید وظیفه طراحی بخشی از کار را به عهده بگیرید و به صورت تخصصی و دقیق آن بخشی که مسئولیت آن به عهده شماست را به خوبی طراحی و اجرا کنید.

به عنوان نمونه فرض کنید در صورتی که در مبحث طراحی کردن به طور کامل تخصص دارید ، آیا قابلیت و توانایی طراحی لوگو کمپانی های ذکر شده در بالا را به صورت 0 تا 100 دارید ؟ در صورتی که پاسخ شما به این پرسش مثبت است ، می توانید با ارائه دادن تعدادی از نمونه کارهای خود به یک مجموعه برندینگ ، وارد عرصه کار شوید .

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیــــــــــــــــــاز

  • ۰
  • ۰

گونه طراحی وب و تلفن همراه می تواند کسب و کار جدید شما را موفق کند یا شکست دهد ؟

نیکول لینباخ ریهل ، موسس و ناشر کمپانی خرده فروشی ذهن و یکی از موسسین کنفرانس مستقل خرده فروشی ها و یک همکار منظم برای نشریات مختلف است . علاوه بر این، ریهل نویسنده کتاب ” خرده فروشی 101 : راهنمای مدیریت و بازاریابی خرده فروشی شما ” است و سخنگو برای کسب و کارهای کوچک و نوپا می باشد . او از سال 2014 هر شنبه در روزنامه اکسپرس مقاله ای در مورد راه های پیشرفت و رشد کسب و کارهای کوچک و تازه شکل گرفته می نویسد .

 

سه ثانیه

در زندگی می گویند که تنها سه ثانیه برای ایجاد یک تصور در اولین برخورد وقت نیاز است . این امر به طور سنتی برای روابط متقابل و چهره به چهره گفته می شود ، اما امروزه این نیز برای بسیاری از سناریوهای دیگر درست است . رفتن به یک فروشگاه، بازدید از یک حساب اینستاگرام ، جذب شدن به یک نام تجاری و بازدید برای اولین بار از یک صفحه وب همه و همه درگیر این عامل هستند . یک مخاطب و مشتری تنها سه ثانیه زمان لازم دارد تا از کار مربوطه خوشش بیاید یا خیر . تمام فرصت های خوشایندی که مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهند یا نمی دهند به این امر بستگی دارند .

با توجه به اولین برداشت ها و اولین تصورات ، آیا شما اطمینان دارید که برند و محصول شما در سه ثانیه اول مخاطب و مشتری را جلب کند ؟ به طور خاص نظر و احساس شما در مورد تاثیر وب و تلفن همراه بر روی مشتریان چگونه است ؟ به عنوان یک کسب و کار جدید و نوپا شما باید بیشترین تمرکز و حواس خود را به اولین برداشت ها برای رسیدن به موفقیت های حیاتی بدهید . درست مانند تعاملات چهره به چهره ، وب و تلفن همراه شما سریعا بر روی مشتری تاثیر می گذارد و باعث جذب یا رد شدن او می شود . شما باید از نمایش های سریع و ناپایدار اجتناب کنید تا مشتریان را از شلوغی و درگیری و سردرگمی نجات دهید .

موارد و راهکارهای زیر را در طراحی وب و موبایل در نظر بگیرید و به کار ببرید تا به موفقیت برسید .

 

قابلیت استفاده از وب سایت

 

قابلیت استفاده طراحی وب سایت

قابلیت استفاده یکی از عوامل کلیدی و موثر در موفقیت یا شکست طراحی وب و تلفن همراه است . به خصوص به این دلیل که این نقطه ها به طور مستقیم بر روی ارتباط تاثیر می گذارند و احتمالا کاربران را درگیر می کنند و در نهایت باعث می شوند آن ها با برندها ارتباط برقرار کنند . مشتریان بالقوه سریع تصمیم می گیرند که در یک نام تجاری شرکت کنند یا خیر و اغلب این مورد توسط قابلیت استفاده تعیین می شود . به عنوان مثال ، اگر کاربران ناامید شوند ، احتمال دارد که تلفن همراه و یا وب را در عرض چند ثانیه کنار بگذارند و سراغ یک وب سایت و نام تجاری دیگر بروند . این خطر برای هر نام تجاری وجود دارد اما برای برندهای تجاری و کسب و کارهای جدید نیز خطرناک تر است ، زیرا مصرف کنندگان برداشت دیگری از کسب و کار شما ندارند . هنگامی که قصد دارید در میان رقابت خود ایستادگی کنید و در عین حال با توجه به دلایل دلخواه و مناسب خود در میان مشتریان خود جایگاه خوبی پیدا کنید ، مطمئن شوید که قابلیت استفاده شما بالاست و به شما کمک می کند تا این کار را به بهترین نحو انجام دهید .

طراحی وب سایت

  • ۰
  • ۰

چرا ویدئوهای بازاریابی باید وجود داشته باشند ؟

اعداد و آمار دروغ نمی گویند . ویدئو پادشاه محتوا است و به سرعت در حال تبدیل شدن به جذاب ترین محتوای وب سایت است . هنوز متقاعد نشده اید ؟ نگاهی به آمار زیر بیندازید . ما همچنین پیشنهادات و راهکارهای خود را در مورد چگونگی ساخت ویدئوهای عالی در پایین همین آمار ارائه می دهیم .

– 100 میلیون کاربر مجازی هر روزه از ویدئوها و فیلم های آنلاین دیدن می کنند .

– در سال 2016 ویدئوهای آنلاین 1.5 بیلیون لایک بیشتر از تصاویر آنلاین دریافت کرده اند .

– ویدئوهای آنلاین تقریبا 4 برابر تصاویر لایک می شوند .

– هر یک دقیقه ویدئو می تواند 1.8 میلیون کلمه را بیان کند .

یوتیوب

– از هر ده نفر ، هفت نفر بعد از دیدن ویدئوی تبلیغاتی برندها جذب آن ها می شوند و از آن ها خرید می کنند .

– 52 درصد از کل جمعیت کاربران مجازی می گویند با دیدن ویدئوهای تبلیغاتی برند مورد نظرشان بهتر می توانند تصمیم بگیرند .

– ویدئوها بسیار تاثیرگذارتر از تصاویر و مقالات هستند .

– در هفته گذشته 2 بیلیون بیننده از ویدئوهای یوتیوب بازدید داشته اند و هر روزه این آمار در حال افزایش است .

– 36 درصد ویدئوهای تبلیغاتی توسط موبایل و تلفن همراه دیده می شوند .

– در سال 2013، 36 درصد از کاربران مجازی ویدئوها و فیلم های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند و این آمار نسبت به سال گذشته اش 11 درصد افزایش داشته است .

– 92 درصد از کسانی که از رسانه های اجتماعی بر روی تلفن همراه خود استفاده می کنند ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک می گذارند .

 

ویدئو مارکتینگ

 

– یک دهم کل ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی توسط موبایل و تبلت دیده می شوند .

– در سال 2013، 41 درصد کاربران مجازی ویدئوهای خود را توسط موبایل به اشتراک می گذاشتند .

– همه ی کاربران مجازی هر روز به یوتیوب سر می زنند و ویدئوهای موجود در آن را تماشا می کنند .

– گوگل در بین کاربران مجازی رتبه اول محبوبیت را دارد . در رتبه دوم فیس بوک قرار دارد و سومین رتبه به یوتیوب تعلق دارد .

– 4 بیلیون از کاربران مجازی هر روزه از گوگل و فیس بوک و یوتیوب استفاده می کنند .

– 1 بیلیون از کاربران مجازی فقط یک بار در ماه بع یوتیوب سر می زنند.

– هرکاربر مجازی به طور میانگین 4 بیلیون ساعت از وقتش را به دیدن ویدئو می گذراند .