شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ده نکته موثر درباره ساخت ویدئو برای شبکه های اجتماعی

آیا تا به حال یک ویدئو را در فیس بوک مشاهده کرده اید که از طریق نقل یک داستان ، انتقال یک پیام و در واقع یک تبلیغات توجه شما را جلب کند ؟ این دقیقا همان داستانی است که پتانسیل قراردادهای بازاریابی را بالا می برد و باعث رشد و پیشرفت کسب و کار می شود . تبلیغات و ارسال پیام از طریق ویدئو در رسانه های اجتماعی باعث بالا رفتن میزان بازدید و فروش شما می شود . در اینجا ما 10 راهنمایی ارائه داده ایم که در زمینه ساخت ویدئو برای رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند .

 

هدف ویدئو

 

هدف خود را بدانید

به طور کلی، اکثر کمپین های تبلیغاتی موفق تر هستند که یک هدف مشخص برای خود داشته باشند . فیلم هایی که از ابتدا با هدف معرفی برند شما و گسترش دسترسی به محصولات شما ساخته می شوند و از طریق رسانه های اجتماعی پخش می شوند ، موفق تر و بهتر عمل کرده اند . تصمیم بگیرید که هدف شما چیست و می خواهید چه پیامی را به مخاطبان خود برسانید . آیا می خواهید آن ها شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند ؟ آیا می خواهید از شما خرید کنند ؟ برای رسیدن به تمامی این ها در ابتدا باید هدف خاص خود را مشخص کنید و یک کمپین خاص برای خود تشکیل دهید و وبسایت خود را به صورت مداوم بررسی کنید و به روز رسانی کنید .


مقاله مفید : استفاده از ویدئو


ویدئو جذاب

 

ویدئو را جذاب و خارق العاده بسازید

ما در جهانی زندگی می کنیم که مردم به دنبال محتوای عالی و خارق العاده هستند . آن ها در هنگام گشت و گذار در رسانه های اجتماعی جلب محتواهای معمولی و غیر جذاب نمی شوند و وقت خود را صرف بازدید از این محتواها نمی کنند . بهترین نکته برای جلب توجه بیننده این است که آن ها را از اولین لحظه هایی که ویدئو را شروع می کنید ، جذب کنید و تحت تاثیر قرار دهید . این بدان معنا نیست که برای جلب توجه بازدیدکنندگان در همان دقایق اولیه نیاز به انرژی زیاد یا صدای بلند داشته باشید . انتخاب یک محتوای مناسب و قانع کننده و خاص برای جلب توجه بیننده و تحت تاثیر قرار دادن او کافی است . با انتخاب یک محتوای درست و مناسب می توانید یک ویدئوی جذاب و خاص بسازید .

 

هدف از تولید ویدئو

 

ویدئو را کوتاه و مختصر نگه دارید

بیشتر رسانه های اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی هستند . این بدان معنی است که هنگامی که ویدئو شما آپلود و پست می شود ، مردم می توانند آن را در حین انتظار برای اتوبوس تا هنگام شام خوردن ببینند . ویدئوی خود را به گونه ای بسازید که برای تماشا در هر وضعیت و مکانی مناسب باشد . ویدئوی خود را کوتاه و مختصر و مفید بسازید و پخش کنید .

 

داستان ویدئو

 

در ویدئو یک داستان بگویید

امروزه توجه مردم با محتویات خاص و جذابی جلب می شود و تحت تاثیر قرار می گیرد . بنابراین شما باید حتی در تنظیم آگهی های تبلیغاتی خود نیز باهوش تر باشید . برای موفق بودن و تاثیرگذار بودن تبلیغات و ویدئو حتما نباید یک تبلیغ بزرگ یا یک ویدئوی خاص و عجیب ایجاد کنید . شما باید داستانی را نقل کنید و شرح دهید که قلب و ذهن مردم را جذب کند و آن ها را تحت تاثیر قرار دهد . مردم جذب یک داستان خوب و قانع کننده می شوند و می توانند بر روی یک داستان به خوبی گفته شده سرمایه گذاری کنند و این چیزی است که منجر به افزایش سهام شما می شود .

 

در راه بمانید

 

در راه خود بمانید

آخرین اخبار درباره موفقیت ویدئوی تبلیغاتی مواد شوینده و شستشوی آریل نیز شگفت انگیز است . ویدئوی تبلیغاتی مواد شوینده و شستشوی آریل نشان می دهد که یک دختر برای پدرش نامه ای می نویسد و به او می گوید چگونه نقش یکسانی در کارهای خانه ایفا نمی کند و خود را از نظر جنسیتی بالاتر می داند . پدرش به او وعده می دهد که مادرش را در کارهای خانه بیشتر کمک کند و از شستشو شروع می کند . این ویدئو تا آخرین صحنه و پس از آن را نشان نمی دهد . با این حال ، این شرکت در معرض عظیم فروش سهام قرار گرفته است . بگذارید ویدئوی شما درباره شما صحبت کند . در این صورت بیننده ویدئوی شما را تحسین خواهد کرد و با خرید سهام به شما پاداش خواهد داد .

 

ویدئو مفید

ویدئویی مفید به اشتراک بگذارید

زمان به منزله پول است و ویدئوی شما باید برای زمان و وقت مردم ارزش قائل شود . یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار این است که محتوایی را ایجاد کنید که در واقع برای بیننده مفید باشد و در عین حال مربوط به شرکت شما باشد . از طریق ویدئوی خود به بیننده چگونگی استفاده از محصولات خود را آموزش دهید و امیدوار باشید دوستان و مشتریان جدیدی برای خود پیدا کنید .

 

روشن نگه داشتن شبکه های اجتماعی

 

آن را روشن نگه دارید

ما در مورد چگونگی حفظ کوتاه مدت بودن فیلم شما بحث کرده ایم ، اما نور و قابلیت بازدید ویدئو نیز مهم است . مردم می خواهند احساس خوبی داشته باشند و می خواهند چیزهایی را به اشتراک بگذارند که باعث شود دوستانشان احساس خوبی داشته باشند . بنابراین سعی کنید راهی برای به دست آوردن این احساس مخاطب در ویدئوی خود پیدا کنید . بینندگان را با یک لبخند ترک کنید و آن ها را با احساسات مثبت همراهی کنید .

تمرکز بر روی شبکه های اجتماعی

 

متمرکز باشید

انسان ها گاهی اوقات بسیار ساده هستند و بمباران کردن بینندگان با اطلاعات زیاد ، باعث سردرگمی و گیج شدن آن ها می شود . مطمئن شوید ویدئوی شما برای مردم جذاب خواهد بود و آن ها را خسته و سردرگم نمی کند و اگر احساس می کنید ممکن است ویدئوی شما این گونه نباشد ، آن را به اشتراک نگذارید . یک پیام مرکزی و واحد انتخاب کنید و ویدئوی خود را پیرامون همان پیام بسازید . راه افراد را برای جذب و لذت بردن از ویدئوی خود آسان کنید .

 

 

سرمایه گذاری

 

در ویدئو خود سرمایه گذاری کنید

از نوشتن متن تا رسیدن به تولید ، شما به سرمایه گذاری در زمان و پول نیاز دارید . سرمایه گذاری در ویدئو و داشتن بودجه کافی باعث می شود ویدئوی شما با کیفیت بالا و با ارزش به اشتراک گذاشته شود . سعی کنید پول زیادی برای ویدئوی تبلیغی خود خرج نکنید . بر روی ویدئوی خود به درستی سرمایه گذاری کنید و محتوای خود را ارتقا دهید و ویدئوی خود را به نمایش بگذارید و شانس گرفتن سهام را افزایش دهید .

اشتراک گذاری

 

ویدئو را به صورت برجسته و وسیع به اشتراک بگذارید

آخرین نکته ممکن است اضافی و زائد به نظر برسد ، زیرا همه 9 مورد قبلی در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن ویدئوی شما بوده است . با این حال ، این نکته گاهی اوقات فراموش می شود و باعث از بین رفتن تمام تلاش ها می شود . هیچ چیز به اندازه به اشتراک گذاری ویدئوی تبلیغاتی با ارزش نیست . فقط ویدئو را صرفا برای ترویج شرکت و مارک تجاری خود ایجاد نکنید ، ویدئو را ایجاد کنید که چیزی را نشان دهید و بگویید که ارزش آن را دارد .

هیچ فرمول مخفی برای ساخت یک ویدئو وجود ندارد . برخی از تولیدات آماتور بیشتر به شهرت یافتن بین المللی با میلیون ها نفر نظر می کنند در حالی که برخی از تبلیغات حرفه ای تولید شده به سختی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود تلاش می کنند . با این وجود با دنبال کردن این راهنمایی ها ، شروع به تولید محتوای جذاب و خاص خود کنید و ویدئویی منحصر به فرد و خلاق ایجاد کنید و توجه و سهام قابل توجهی به دست آورید .

منبعشبکه متخصصین فریلنسر نیاز 


  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • niaz network

نظرات (۱)

  • احمد حیدری
  • سلام و عرض ادب.
    قرار دادن مقالات سایت در وبلاگ صرفا جهت بالا بردن سئو سایت کار زیاد جالبی نیست!
    فکر کنم بهتره برای احترام به مخاطب از قالب مناسب تر و در عین حال گرافیک و فونت بهتری استفاده کنید.
    اگه کمکی خواستین در خدمت هستم.
    راستی به آقای مهندس ناصری عزیز دوست خوبم هم سلام برسونید.
    بگید مهندس حیدری دورائور جویای احوالتون هست.
    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی