شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه باید از ویدئو های توضیحی و تخته سفید استفاده کرد

سریعترین و موثرترین راه برای جلب مشتریان بالقوه برای یک کسب و کار ، محصولات و خدمات ایجاد و استفاده از ویدئو های توضیحی و تخته سفید می باشد . استفاده از ویدئوهای توضیحی و تخته سفید به طور فزاینده ای رو به رشد است . این فیلم های کوتاه و مقرون به صرفه به صاحبان کسب و کار کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند ، نرخ های تبدیل خود را افزایش دهند و سریعا به بهترین و موثرترین کسب و کار موجود در بازار تبدیل شوند .

 

ویدئو تخته سفید

ویدئو ی تخته سفید چیست؟

ویدئوهای تخته سفید ، تصاویر ساده را با یک صدای فوق العاده برای کمک به توضیح مفهوم ، فرآیند یا سیستم ترکیب می کنند . از آنجایی که فیلم های تخته سفید تصاویر را به گونه ای طراحی می کنند که تاثیرات بسیار بالایی داشته باشند ، علاوه بر هزینه های بالایی که دارند ، هیچ استراتژی بازاریابی نیز ندارند .

 

از یک ویدئو ی تخته سفید برای موارد زیر استفاده کنید :

– برای نشان دادن اینکه خدمات قابل ارائه غیر قانونی نیستند .

– برای ایجاد اعتماد و اعتبار .

– برای بحث در مورد یک محصول که هنوز در حال توسعه است .

– هنگام نیاز به دادن یک توضیح عمیق برای یک محصول، فرآیند یا سرویس .

– با هزینه های پایین تر می توانید یک ویدئو با کیفیت بالا ایجاد کنید .

 

ویدئو توضیحی

 

ویدئو ی توضیحی چیست ؟

ویدئو های توضیحی ویدئوهای بازاریابی کوتاهی هستند که معمولا برای معرفی یک کسب و کار ، محصول یا خدمات به یک مخاطب در یک فرم ساده استفاده می شوند . 3 نوع ویدئو ی توضیحی وجود دارد : انیمیشن سفارشی ، انیمیشن دو بعدی و انیمیشن جنبشی ، که همه آن ها را می توانید در نیاز پیدا کنید . این فیلم ها مختصر ، سرگرم کننده و شگفت انگیز هستند و معمولا بین 90 ثانیه تا 3 دقیقه می باشند . این ویدئو ها ترکیبی از طرح ، عمل زنده ، انیمیشن ساده ، عناوین ، صدای بلند و موسیقی می باشند .
با استفاده از ویدئوهای توضیحی در صفحه اصلی و صفحه بارگذاری خود محصولات و خدمات شرکت خود را معرفی کنید و به راحتی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید . استفاده از ویدئوهای توضیحی برای کسب و کار عالی هستند .

 

از یک ویدئو توضیحی برای موارد زیر استفاده کنید :

– برای معرفی نام تجاری، کسب و کار و خدمات خود به مشتریان .

– برای اینکه بتوانید خدمات خود را از خدمات یک رقیب تشخیص دهید .

– هنگامی که می خواهید پیام خود را ساده یا داستان وار بگویید .

– استفاده از ویدئو ی توضیحی یک کسب و کار مبتنی بر راه حل را نشان می دهد .

 

ویدئو تخته سفید

 

9 مزایای استفاده از ویدئوهای توضیحی و ویدئوهای تخته سفید

شما باید بدانید که چه قدر 90 ثانیه ویدئو قدرت دارد و می تواند به کسب و کار شما کمک زیادی بکند . ما 9 مورد از مهمترین مزایای استفاده از ویدئو های توضیحی و تخته سفید را به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی شما تهیه کرده ایم .

 

نرخ تبدیل

ویدئو های توضیحی و تخته سفید نرخ های تبدیل را افزایش می دهند

مصرف کننده امروز آگاه ، در عمل هوشمندانه و تصمیم گیرنده در زمان کوتاهی است . محتویات ویدئویی مانند ویدئوهای توضیحی و تخته سفید به عنوان یک دارایی بزرگ برای شرکت ها محسوب می شوند . مشتریان ویدئو ها و فیلم ها را دنبال می کنند و از طریق آن ها به روند تصمیم گیری خود سرعت می بخشند . 90 درصد از کاربران اعلام کرده اند که فیلم های ویدئویی مفید هستند و زمانی که تصمیم به خرید می گیرند به آن ها کمک شایانی می کنند . شما می توانید با استفاده از ویدئو در صفحه اصلی و صفحه بارگذاری خود تا 80 درصد نرخ بازدید و تبدیل خود را افزایش دهید .

 

برند

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید آگاهی از برند شما را افزایش می دهند

آیا نام تجاری شما جدی و خشن یا سرگرم کننده و خنده دار است ؟ رسانه های ویدئویی مانند ویدئوهای توضیحی و تخته سفید ، برای کسب و کار شما مناسب می باشند و ویژگی های اصلی و شخصیت اصلی شما را نشان می دهند . شما با استفاده از پالت رنگ نام تجاری خود و عناصر بصری کلیدی و با انتخاب یک هنرمند با صدای خیره کننده و تن صدای منحصر به فرد می توانید یک ویدئوی بصری قوی و خارق العاده ایجاد کنید که با نام تجاری شما مرتبط باشد و نام تجاری شما را به مخاطبان شما یادآوری کند و در ذهن آن ها حک کند .

 

پیام ساده

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید پیام شما را ساده تر بیان می کنند

ویدئو های توضیحی و تخته سفید به عنوان یک بالابر عمل می کنند و باعث رشد و ترقی یک تجارت می شوند . این ویدئوها فقط در عرض چند دقیقه شما را به تمام دنیا معرفی می کنند و پیام و هدف کلی شما را برای آن ها بیان می کنند . شما قبل از ساخت ویدئو باید به اینکه چه پیام هایی را می خواهید به مخاطبانتان برسانید ، فکر کنید و یک متن قوی برای ویدئوی خود بنویسید . شما همیشه می توانید از نویسندگان متون نیاز برای کمک به ویدئوی خودتان استفاده کنید .

 

اشتراک گذاری

 

ویدئوهای توضیحی و تخته سفید شما را به اشتراک گذاری اجتماعی تشویق می کنند

70 درصد کاربران اینترنت ویدئو های آنلاین تماشا می کنند . 92 درصد از کاربران اینترنت بیشتر ویدئوهایی را که در اجتماع اتفاق می افتند و در اینترنت قرار داده می شوند نگاه می کنند . 92٪
اکثر کاربران رسانه های اجتماعی محتوای ویدئویی را به اشتراک می گذارند . داشتن یک ویدئو توضیحی و تخته سفید احتمالا محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و مشاهده شدن آن را بهبود می بخشد . مشتریان نیز بیشتر دوست دارند ویدئو و فیلم در رابطه با محصولات تماشا کنند تا اینکه محتوای متنی بخوانند و آن را به اشتراک بگذارند .

 

وفاداری

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید اعتماد و وفاداری را در مخاطب ایجاد می کنند

ویدئو های توضیحی و تخته سفید با در نظر گرفتن فرآیند کسب و کار ، اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کنند و آن ها را قابل درک و شفاف می کنند . مشتریانی که در مورد یک محصول یا فرآیند تولید یک محصول اطلاعات کسب می کنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که برای تبدیل ، مشارکت ، اشتراک گذاری و وفاداری به نام تجاری و کسب و کار شما ترغیب شوند .

 

مشارکت

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید مشارکت کارکنان را افزایش می دهند

ویدئوهای توضیحی و تخته سفید برای آموزش اطلاعات ، مهارت ها و محصولات به کارکنان بسیار مفید و موثر می باشند . فیلم ها در این زمینه به عنوان یک ابزار ارزشمند شناخته می شوند . شرکت ها به طور فزاینده ای از ویدئو های توضیحی و تخته سفید برای افزایش وفاداری و تقویت روحیه همکاری در میان کارکنان خود استفاده می کنند .

 

بازدید از سایت

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید میزان بازدید را افزایش می دهند و میزان بازگشت از بازدید را کاهش می دهند

برای تولید و ارسال ویدئو های جذاب و تاثیرگذار باید از محتوای دیجیتال با کیفیت بالا استفاده شود . صفحات بارگذاری با محتوای ویدئویی میزان بازدید کننده سایت را افزایش می دهد و میزان گزاف گویی و ترک صفحه را کاهش می دهد . این به این معنی است که کاربران وب سایتی را که بدون محتوای خاص و جالب می باشد ترک می کنند .

 

جستجو

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید قابلیت جستجو و جستجوگرها را افزایش می دهند

محتوای ویدئو قابلیت جستجو را افزایش می دهد . وب سایت هایی که دارای ویدئو هستند 50 بار بیشتر دیده می شوند و احتمال دارد که صفحه اول رتبه بندی گوگل را بدست آورند . لینک های ویدئویی که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند ، 41 درصد احتمال بیشتری دارند که بر روی آن ها کلیک شود . اگر در مورد این نکته تردید دارید ، سعی کنید رتبه بندی سایت خود را قبل و بعد از اضافه کردن یک ویدئوی توضیحی و تخته سفید به وب سایت خود مقایسه کنید . استفاده از ویدئو ی توضیحی و تخته سفید باعث ایجاد لینک های ورودی ، ایجاد اشتراک اجتماعی ، افزایش زمان صرف شده در سایت و کاهش میزان بازدهی ترکیب می شود و در نهایت به بهبود سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند . ویدئوهای توضیحی و تخته سفید ترافیک آلی در سایت شما را بهبود می بخشند و بهینه سازی می کنند .

 

تبلیغات

 

ویدئو های توضیحی و تخته سفید ابزار بازاریابی پویا هستند

شاید بهترین چیزهایی که در مورد ویدئو های توضیحی و تخته سفید گفته شده است این است که آن ها برنامه های متعددی دارند . پس از ایجاد و ساخت ، این ویدئو ها می توانند از طریق رسانه های اجتماعی ایمیل شده ، به اشتراک گذاشته شده و دوست داشته شوند . آن ها می توانند در یک صفحه وب سایت جاسازی شده ، در رسانه های سنتی مشاهده شده و یا در هیئت مدیره ارائه شوند . یک ویدئوی توضیحی و تخته سفید یک قطعه انعطاف پذیر و پویا از محتوای اولیه است که فراتر از انتشار اولیه آن می رود .

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیـــــــــــــــــــــاز

  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی