شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سه راه برای رشد کسب و کار شما با استفاده از شبکه های دیجیتال

شاید باورش برای شما سخت باشد ولی ما تقریبا همیشه در پایان ماه ژانویه و همانطور در ماه اول سال مهم ترین اهداف و ایده های تجاری خود را یادداشت می کنیم . شما باید برای رسیدن به رشد و موفقیت در طول سال ، در ابتدای سال اهداف و ایده های خود را به یاد بیاورید و یادداشت کنید . اگر رشد کسب و کار برای شما یک اولویت باشد ، ما راهنمایی های خوبی برای کمک به شما در استفاده از شبکه های دیجیتال برای بهبود روند کسب و کار شما داریم .

 


شبکه های اجتماعی

 

از کانال های اجتماعی استفاده کنید

شبکه های اجتماعی می توانند بسیار موثر و مفید باشند و خیلی راحت می توانند یک مصرف کننده منفعل را به یک کاربر فعال تبدیل کنند . تا زمانی که برای مخاطبان خود ارزش قائل هستید و به مسائل مربوط به کسب و کارتان توجه کافی می کنید ، می توانید از شبکه های آنلاین و دیجیتال استفاده کنید . شبکه های دیجیتال یک راه عالی برای گسترش کسب و کار شما هستند . شما حتی ممکن است چند کاربر و طرفدار در طول این مسیر به دست آورید . شما می توانید در همه شبکه های آنلاین خود از به اشتراک گذاری و یا اظهار نظر در مورد پست های مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید .

اگر مطمئن نیستید که از کدام کانال اجتماعی خود باید بیشتر استفاده کنید و به کدام بیشتر توجه کنید ، باید از بهترین توابع کسب و کار خود در هر پلت فرم استفاده کنید .

 

بلاگر

 

در کسب و کار به یک بلاگر مهمان تبدیل شوید

به عنوان یک کارآفرین باهوش ، شما احتمالا در رقابت با همسالان خود هستید . اگر رقیبان شما یک وبلاگ داشته باشند ، آیا شما به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان آن ها را می پذیرید ؟ آیا حاضرید با مخاطبان رقیبتان ارتباط برقرار کنید ؟ آیا یک نشریه غیر مرتبط وجود دارد که بتوانید به عنوان یک متخصص در زمینه خود بنویسید ؟

به عنوان مثال ، شما به عنوان یک نویسنده آزاد می توانید در مورد کسب و کار یا وبلاگ فناوری شده خود بنویسید . با نوشتن در انجمن شخصی دیگر ، می توانید جایگاه خود را به عنوان یک مقام در زمینه خود تثبیت کنید و مخاطبان جدیدی را در مسیر خود پیدا کنید .
مطمئن شوید که کانال های اجتماعی خود را به پایان نوشته خود اضافه کنید ، بنابراین خوانندگان می دانند کجا شما را آنلاین پیدا کنند .

 

گردهمایی کسب و کار ها

 

به انجمن ها و گردهمایی ها بپیوندید

هنگامی که شما به یک سری موانع سر راه خود می رسید ، یک انجمن می تواند یک پناهگاه باشد . برای پیدا کردن یک انجمن که به صنعت خاص شما کمک کند ، جستجو کنید . هنگامی که شما انجمن مناسب خود را پیدا کردید ، به همان اندازه که می توانید شیرجه بزنید و جذب کنید .

هنگامی که در انجمن خود احساس راحتی کردید ، شروع به تجدید نظر کنید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید . شما بدون شک با هم صنفان خود درگیر مبارزات رقابتی و پیروزی های مشابه خواهید بود . آنچه در فرم انتخاب شده خود یاد می گیرید ، نه تنها به شما کمک می کند تا به عنوان یک کارآفرین رشد کنید ، بلکه می تواند به شما در ایجاد ارتباطات برای منابع و فرصت ها در راه کمک کند .

منبعشبکه متخصصین فریلنسر نیاز 


  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی