شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه ویدئوهای تخته سفید و توضیحی بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند

محبوبیت و قدرت ویدئوهای تخته سفید و توضیح به سرعت تغییر می یابد و رو به افزایش است . بسیاری از برندها و کسب و کارها داستان های خود را در اینترنت از طریق فیلم های توضیحی و تخته سفید می گویند . با وجود بیش از نیمی از افرادی که هر روز ویدئو های آنلاین را تماشا می کنند ، بازاریابان دیجیتال به طور متوسط برای آگاه کردن مردم از نام تجاری و تعامل بیشتر با کاربران از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند .

ویدئو های تخته سفید

فروش بیشتر از طریق ویدئوهای تخته سفید

ویدئو های توضیحی و تخته سفید به شرکت ها کمک می کنند تا بیشتر فروش کنند . ویدئوهای توضیحی و تخته سفید مختصر ، مقرون به صرفه ، آسان به هضم و قابل اشتراک گذاری هستند و وسیله ای مناسب برای توضیح یک مدل کسب و کار ، محصول، مفهوم پیچیده یا سیستم در چند دقیقه می باشند . بازاریابان با استفاده از ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در نقاط بحرانی به کمک فروش می آیند و فروش و تعامل را در کسب و کار بالا می برند . فیلم هایی که برای آموزش دادن به کاربران ساخته می شوند و در نظر گرفته می شوند ، در مقایسه با محصولات دیگر ، تاثیرگذارتر و نتیجه بخش تر هستند .

 

فروش با ویدئوهای تخته سفید

با استفاده از نسخه های کوتاه و آموزشی در بازارهای خرده فروشی تبدیل به یک برند معروف شوید . اضافه کردن یک ویدئو به یک صفحه بارگذاری خرده فروشی باعث می شود که کاربران 64 درصد بیشتر شوند . طبق یک بررسی توسط گروه بازاریابان مشخص شده است که ارائه ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در ایمیل باعث افزایش 51 درصدی مخاطبان شده است و همچنین زمانی که از یک ویدئو در کمپین بازاریابی ایمیل استفاده می شود ، رتبه میزان کلیک افزایش 200 تا 300 درصدی دارد .

 

ویدئو تخته سفید

 

تعاملی بودن ویدئوهای تخته سفید

ویدئوهای توضیحی و تخته سفید بیشتر تعاملی و شخصی می شوند . پیش بینی شده است که 80 درصد از کل ترافیک اینترنتی تا سال 2019 ویدئو می باشد . محبوبیت و تسلط بر محتوای ویدئویی غیر قابل انکار است و در بازاریابی بسیار موثر است . کارشناسان صنعت پیش بینی کرده اند که ویدئوها باعث تغییرات زیادی در رسانه ها و افزایش بیشتر مشاغل می شوند . ویدئوها در آینده باعث تعامل بیشتر می شوند . فیلم های قابل کلیک به شما اجازه می دهند تا از خرید از طریق ویدئوها ، نظرسنجی های یکپارچه ، پرسشنامه ها ، آزمون ها و سایر ویژگی های محتوایی استفاده کنید . این ویدئوها اجازه می دهند تا بازاریابان اطلاعات خوبی از بینندگان بالقوه خود جمع آوری کنند و از طریق آن ها به یک محتوای مناسب و پویا برسند . برای استفاده از ویژگی های شخصی سازی بیشتر ویدئوها ، شما می توانید از فیلم هایی پر محتوا و پویا استفاده کنید که برای هر مشتری منحصر به فرد طراحی شده است . هنگامی که مخاطبان یک ویدئوی توضیحی را در وب سایت شما مشاهده می کنند در مورد محصول و سرویس قابل ارائه توسط شما کنجکاو می شوند و با شما تماس می گیرند . شما باید یک ویدئوی توضیحی بسیار عالی و تاثیرگذار در مورد محصولات و کسب وکار خود بسازید و آن را در وب سایت خود پست کنید و به طور خودکار و آگاهانه تجارب محتوایی خود را با مخاطبان و کاربران خود به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید به شما امتیاز بدهند .

 

اشتراک گذاری ویدئو

 

اشتراک گذاری ویدئوهای تخته سفید

توزیع ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در سراسر کانال ها در حال گسترش می باشد . زمانی شما می توانستید ویدئوهای توضیحی و تخته سفید خود را فقط در وب سایت مربوط به تجارت و کسب وکار خود قرار دهید و به نمایش بگذارید . اما امروزه پایگاه های زیادی وجود دارند که شما می توانید ویدئوهای خود را در آن ها به اشتراک بگذارید . یوتیوب خانه دوم هر کسب وکار و تجارتی بعد از وب سایت انحصاری آن می باشد . شما می توانید در یوتیوب ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید و پخش کنید . در حال حاضر کانال های اجتماعی مثل فیس بوک ، لینکدین ، اینستاگرام و توییتر ، مکان های مهمی برای توزیع و مصرف هستند و کاربران با استفاده از آن ها 100 میلیون ویدئو در روز تماشا می کنند . همانطور که ما به آینده نگاه می کنیم ، راه های بیشتری برای توزیع و مصرف محتوای ویدئوی ، به خصوص در سراسر سیستم عامل های اجتماعی به وجود می آیند . ما انتظار داریم که بازاریابان خیلی بیشتر و خلاق تر از محتوای ویدئویی آنلاین استفاده کنند و مخاطبان را با استفاده از آن درگیر کنند .

 

تحلیل ویدئو های تخته سفید

 

تحلیل ویدئوهای تخته سفید

تجزیه و تحلیل ویدئو برای ویدئوهای توضیحی و تخته سفید بهتر و مهم تر خواهد شد . محتوای ویدئویی به شما اجازه می دهد تا زمانی که نیاز به مشاهده عادات کاربران دارید به طور دقیق آن را ردیابی کنید . بر خلاف محتوای استاتیک ، متن یا تصویر که نیاز به تعامل بیشتری دارند ، محتوای ویدئویی را می توان ردیابی کرد . فروشندگان می توانند فیلم های خود را به درستی تنظیم کنند و با بهینه سازی کردن محتوای خود و و قرار دادن آن ها در روند داده ها و رفتار کاربر میزان بازدید از یک ویدئو را دریافت کنند و بفهمند . آن ها می توانند بفهمند که یک کاربر چند ثانیه از ویدئو را مشاهده کرده است و اینکه با کلیک کردن بر روی ویدئو آن را ذخیره کرده است یا از بین برده است . این فقط یک مثال از روش های مختلفی بود که شما با استفاده از آن ها می توانید محتوای ویدئوی خود را بهتر از بازاریابان ببینید و بسازید . شما با استفاده از ویدئوهای توضیحی می توانید در میدان های رقابتی پیروز شوید و وب سایت و کانال های اجتماعی شما همیشه پربازدید و پرمخاطب باشند . شما برای پیروزی و موفقیت مجبور نیستید که با همه چیز انطباق داشته باشید .

 

برنامه های جدید ویدئوهای تخته سفید

 

برنامه های جدید برای ویدئوهای تخته سفید

برنامه های کاربردی جدیدی برای ویدئوهای توضیحی و تخته سفید وجود دارند . ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در همه جا ، در فیلم های در حال ساخت برای کارمندان جدید ، در جلسات آموزش تخصصی برای اعضای تیم های موجود ، در دفتر دکتر برای توضیح روش استفاده یک داروی تجویزی و نشان دادن یک محصول جدید در یک رویداد زنده استفاده می شوند . همانطور که استفاده و در دسترس قرار گرفتن ویدئوهای توضیحی و تخته سفید ارزان تر و آسان تر می شود ، برنامه های کاربردی و کاربردهای جدید از آن ها همچنان ظاهر می شوند .

 

متخصصین ویدئو تخته سفید

 

احتیاج به متخصصین ویدئوهای تخته سفید

برندها و بازاریابان برای ایجاد یک ویدئو به متخصصان ایجاد ویدئوهای توضیحی و تخته سفید نیاز دارند . برای اینکه کسب و کارها و برندها بتوانند محتوای خود را با سرعت تولید کنند و به تقاضای مصرف کنندگان توجه کنند ، باید از یک استعداد تولید ویدئو مانند : طراحان ، انیماتورها ، فیلمسازان ، سردبیران ، نویسندگان اسکریپت و بازیگران با صدای بلند استفاده کنند . استفاده از یک نیرو و استعداد در زمینه تولید محتوا و ویدئو در آینده در بازاریابی دیجیتال نقش مهمی ایفا خواهد کرد . برندهای بزرگتر و قوی تر تیم خود را از متخصصان و کارشناسان حرفه ای تشکیل می دهند و از نیروهای کاربلد و متخصص و خبره در زمینه خودشان استفاده می کنند . کسب و کارهای کوچک برای شروع و راه اندازی مجدد به کمک و راهنمایی های یک نیروی متخصص و حرفه ای نیاز دارند . آن ها با استفاده از یک نیروی متخصص و کارآمد می توانند خیلی سریع به بازار خدمات خلاق تبدیل شوند . بازاریابان برای برآورده کردن و پاسخ دادن به نیازهای مشتریان باید وقت بگذارند و یک نیروی با استعداد برای این کار پیدا کنند . شما می توانید از ویدئوهای توضیحی و تخته سفید نیاز استفاده کنید تا بتوانید روند ایجاد ، به روز رسانی و ارائه ویدئو را یاد بگیرید و با دریافت مشاوره از حرفه ای ها و کارشناسان ما در این زمینه پیشرفت کنید و موفق شوید .

 

برندسازی

استفاده از کانال های بازاریابی آنلاین برای رسیدن به مخاطبان ، از همیشه ارزان تر و ساده تر شده است . بازاریابان در چشم انداز دیجیتالی که امروز به طور مدام در حال رشد هستند ، دیگر نمی توانند به آنچه تاکنون انجام داده اند متکی باشند . آن ها باید به دنبال پیدا کردن و به دست آوردن تاکتیک های واقعی برای رسیدن به مصرف کنندگان باشند . به منظور ایجاد هماهنگی و پیشرفت در فن آوری و تغییرات در صنعت ، بازاریابان باید تبدیل به متخصص و متعهد به ریسک پذیری شوند . برای کسانی که مایل به ریسک هستند ، این نیز فرصتی عالی است .

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیــــــــــــــــــــــــاز

  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی