چگونه ویدئوهای تخته سفید و توضیحی بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند
محبوبیت و قدرت ویدئوهای تخته سفید و توضیح به سرعت تغییر می یابد و رو به افزایش است . بسیاری از برندها و کسب و کارها داستان های خود را در اینترنت از طریق فیلم های توضیحی و تخته سفید می گویند . با وجود بیش از نیمی از افرادی که هر روز ویدئو های آنلاین را تماشا می کنند ، بازاریابان دیجیتال به طور متوسط برای آگاه کردن مردم از نام تجاری و تعامل بیشتر با کاربران از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند .
فروش بیشتر از طریق ویدئوهای تخته سفید
ویدئو های توضیحی و تخته سفید به شرکت ها کمک می کنند تا بیشتر فروش کنند . ویدئوهای توضیحی و تخته سفید مختصر ، مقرون به صرفه ، آسان به هضم و قابل اشتراک گذاری هستند و وسیله ای مناسب برای توضیح یک مدل کسب و کار ، محصول، مفهوم پیچیده یا سیستم در چند دقیقه می باشند . بازاریابان با استفاده از ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در نقاط بحرانی به کمک فروش می آیند و فروش و تعامل را در کسب و کار بالا می برند . فیلم هایی که برای آموزش دادن به کاربران ساخته می شوند و در نظر گرفته می شوند ، در مقایسه با محصولات دیگر ، تاثیرگذارتر و نتیجه بخش تر هستند .
با استفاده از نسخه های کوتاه و آموزشی در بازارهای خرده فروشی تبدیل به یک برند معروف شوید . اضافه کردن یک ویدئو به یک صفحه بارگذاری خرده فروشی باعث می شود که کاربران 64 درصد بیشتر شوند . طبق یک بررسی توسط گروه بازاریابان مشخص شده است که ارائه ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در ایمیل باعث افزایش 51 درصدی مخاطبان شده است و همچنین زمانی که از یک ویدئو در کمپین بازاریابی ایمیل استفاده می شود ، رتبه میزان کلیک افزایش 200 تا 300 درصدی دارد .
تعاملی بودن ویدئوهای تخته سفید
ویدئوهای توضیحی و تخته سفید بیشتر تعاملی و شخصی می شوند . پیش بینی شده است که 80 درصد از کل ترافیک اینترنتی تا سال 2019 ویدئو می باشد . محبوبیت و تسلط بر محتوای ویدئویی غیر قابل انکار است و در بازاریابی بسیار موثر است . کارشناسان صنعت پیش بینی کرده اند که ویدئوها باعث تغییرات زیادی در رسانه ها و افزایش بیشتر مشاغل می شوند . ویدئوها در آینده باعث تعامل بیشتر می شوند . فیلم های قابل کلیک به شما اجازه می دهند تا از خرید از طریق ویدئوها ، نظرسنجی های یکپارچه ، پرسشنامه ها ، آزمون ها و سایر ویژگی های محتوایی استفاده کنید . این ویدئوها اجازه می دهند تا بازاریابان اطلاعات خوبی از بینندگان بالقوه خود جمع آوری کنند و از طریق آن ها به یک محتوای مناسب و پویا برسند . برای استفاده از ویژگی های شخصی سازی بیشتر ویدئوها ، شما می توانید از فیلم هایی پر محتوا و پویا استفاده کنید که برای هر مشتری منحصر به فرد طراحی شده است . هنگامی که مخاطبان یک ویدئوی توضیحی را در وب سایت شما مشاهده می کنند در مورد محصول و سرویس قابل ارائه توسط شما کنجکاو می شوند و با شما تماس می گیرند . شما باید یک ویدئوی توضیحی بسیار عالی و تاثیرگذار در مورد محصولات و کسب وکار خود بسازید و آن را در وب سایت خود پست کنید و به طور خودکار و آگاهانه تجارب محتوایی خود را با مخاطبان و کاربران خود به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید به شما امتیاز بدهند .
اشتراک گذاری ویدئوهای تخته سفید
توزیع ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در سراسر کانال ها در حال گسترش می باشد . زمانی شما می توانستید ویدئوهای توضیحی و تخته سفید خود را فقط در وب سایت مربوط به تجارت و کسب وکار خود قرار دهید و به نمایش بگذارید . اما امروزه پایگاه های زیادی وجود دارند که شما می توانید ویدئوهای خود را در آن ها به اشتراک بگذارید . یوتیوب خانه دوم هر کسب وکار و تجارتی بعد از وب سایت انحصاری آن می باشد . شما می توانید در یوتیوب ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید و پخش کنید . در حال حاضر کانال های اجتماعی مثل فیس بوک ، لینکدین ، اینستاگرام و توییتر ، مکان های مهمی برای توزیع و مصرف هستند و کاربران با استفاده از آن ها 100 میلیون ویدئو در روز تماشا می کنند . همانطور که ما به آینده نگاه می کنیم ، راه های بیشتری برای توزیع و مصرف محتوای ویدئوی ، به خصوص در سراسر سیستم عامل های اجتماعی به وجود می آیند . ما انتظار داریم که بازاریابان خیلی بیشتر و خلاق تر از محتوای ویدئویی آنلاین استفاده کنند و مخاطبان را با استفاده از آن درگیر کنند .
تحلیل ویدئوهای تخته سفید
تجزیه و تحلیل ویدئو برای ویدئوهای توضیحی و تخته سفید بهتر و مهم تر خواهد شد . محتوای ویدئویی به شما اجازه می دهد تا زمانی که نیاز به مشاهده عادات کاربران دارید به طور دقیق آن را ردیابی کنید . بر خلاف محتوای استاتیک ، متن یا تصویر که نیاز به تعامل بیشتری دارند ، محتوای ویدئویی را می توان ردیابی کرد . فروشندگان می توانند فیلم های خود را به درستی تنظیم کنند و با بهینه سازی کردن محتوای خود و و قرار دادن آن ها در روند داده ها و رفتار کاربر میزان بازدید از یک ویدئو را دریافت کنند و بفهمند . آن ها می توانند بفهمند که یک کاربر چند ثانیه از ویدئو را مشاهده کرده است و اینکه با کلیک کردن بر روی ویدئو آن را ذخیره کرده است یا از بین برده است . این فقط یک مثال از روش های مختلفی بود که شما با استفاده از آن ها می توانید محتوای ویدئوی خود را بهتر از بازاریابان ببینید و بسازید . شما با استفاده از ویدئوهای توضیحی می توانید در میدان های رقابتی پیروز شوید و وب سایت و کانال های اجتماعی شما همیشه پربازدید و پرمخاطب باشند . شما برای پیروزی و موفقیت مجبور نیستید که با همه چیز انطباق داشته باشید .
برنامه های جدید برای ویدئوهای تخته سفید
برنامه های کاربردی جدیدی برای ویدئوهای توضیحی و تخته سفید وجود دارند . ویدئوهای توضیحی و تخته سفید در همه جا ، در فیلم های در حال ساخت برای کارمندان جدید ، در جلسات آموزش تخصصی برای اعضای تیم های موجود ، در دفتر دکتر برای توضیح روش استفاده یک داروی تجویزی و نشان دادن یک محصول جدید در یک رویداد زنده استفاده می شوند . همانطور که استفاده و در دسترس قرار گرفتن ویدئوهای توضیحی و تخته سفید ارزان تر و آسان تر می شود ، برنامه های کاربردی و کاربردهای جدید از آن ها همچنان ظاهر می شوند .
احتیاج به متخصصین ویدئوهای تخته سفید
برندها و بازاریابان برای ایجاد یک ویدئو به متخصصان ایجاد ویدئوهای توضیحی و تخته سفید نیاز دارند . برای اینکه کسب و کارها و برندها بتوانند محتوای خود را با سرعت تولید کنند و به تقاضای مصرف کنندگان توجه کنند ، باید از یک استعداد تولید ویدئو مانند : طراحان ، انیماتورها ، فیلمسازان ، سردبیران ، نویسندگان اسکریپت و بازیگران با صدای بلند استفاده کنند . استفاده از یک نیرو و استعداد در زمینه تولید محتوا و ویدئو در آینده در بازاریابی دیجیتال نقش مهمی ایفا خواهد کرد . برندهای بزرگتر و قوی تر تیم خود را از متخصصان و کارشناسان حرفه ای تشکیل می دهند و از نیروهای کاربلد و متخصص و خبره در زمینه خودشان استفاده می کنند . کسب و کارهای کوچک برای شروع و راه اندازی مجدد به کمک و راهنمایی های یک نیروی متخصص و حرفه ای نیاز دارند . آن ها با استفاده از یک نیروی متخصص و کارآمد می توانند خیلی سریع به بازار خدمات خلاق تبدیل شوند . بازاریابان برای برآورده کردن و پاسخ دادن به نیازهای مشتریان باید وقت بگذارند و یک نیروی با استعداد برای این کار پیدا کنند . شما می توانید از ویدئوهای توضیحی و تخته سفید نیاز استفاده کنید تا بتوانید روند ایجاد ، به روز رسانی و ارائه ویدئو را یاد بگیرید و با دریافت مشاوره از حرفه ای ها و کارشناسان ما در این زمینه پیشرفت کنید و موفق شوید .
استفاده از کانال های بازاریابی آنلاین برای رسیدن به مخاطبان ، از همیشه ارزان تر و ساده تر شده است . بازاریابان در چشم انداز دیجیتالی که امروز به طور مدام در حال رشد هستند ، دیگر نمی توانند به آنچه تاکنون انجام داده اند متکی باشند . آن ها باید به دنبال پیدا کردن و به دست آوردن تاکتیک های واقعی برای رسیدن به مصرف کنندگان باشند . به منظور ایجاد هماهنگی و پیشرفت در فن آوری و تغییرات در صنعت ، بازاریابان باید تبدیل به متخصص و متعهد به ریسک پذیری شوند . برای کسانی که مایل به ریسک هستند ، این نیز فرصتی عالی است .
- ۹۶/۱۲/۰۳