شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه انیمیشن های تخته سفید و ویدئوهای توضیحی می توانند استراتژی دیجیتالی شما را تحت تاثیر قرار دهند

جنبه های بسیاری برای بازاریابی مدرن وجود دارند که به نظر می رسد تقریبا حفظ آن ها و ادامه آن ها غیرممکن است . انتقال بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال و آنلاین تنها باعث شده است که فرایند ارتباط با مصرف کنندگان دشوارتر شود . بازاریابی دیجیتال و آنلاین همچنین حالت های جدیدی از تعامل را ارائه می دهد که می تواند تا حد زیادی به نفع شما باشد و بازار شما را از طریق راه های جدید گسترش دهد .

 

ویدئو تخته سفید

در حالی که تبلیغات سنتی و استراتژی های بازاریابی قدیمی که همیشه در اطراف شما قرار داشتند ، برای ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان بسیار راحت تر بودند . در هسته یک استراتژی دیجیتالی ، استفاده از فناوری ها و منابع آنلاین برای رسیدن به مصرف کنندگان است که می توانند از محصولات و خدمات شما بهره مند شوند .

اساس هر استراتژی دیجیتال ویدئو است و هدف استفاده از ویدئو بیشتر تبلیغ برند شما و رشد تجارت شما با انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی است . استفاده از انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی آسان هستند و بر روی محصولات بازاریابی بسیار موثر هستند و به طور همزمان اطلاعات ارزشمندی را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند . انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی وفاداری به برند ، اعتماد مصرف کنندگان ، گسترش بازار و در نهایت افزایش فروش شما را فراهم می کنند .

شما باید بدانید که چرا ویدئوها بسیار مهم هستند ؟ و چه چیزی در مورد انیمیشن های تخته سفید و ویدئوهای توضیح دهنده خاص است ؟

 

ویدئو مارکتینگ

آینده بازاریابی دیجیتال و ویدئو

محتوای ویدئو ی آنلاین طی چند سال گذشته افزایش یافته است . ویدئو ی آنلاین درصد فزاینده ای از محتوای دیجیتال تولید شده در اینترنت را تشکیل می دهد . تا سال 2017، در واقع 69 درصد از کل ترافیک آنلاین شامل محتوای ویدئویی خواهد بود . دلایل مختلفی برای این وجود دارد ، اما در اولین دلیل این است که روند مصرف ، تغییرات در تعامل کاربر و ارزش افزوده شده به ویدئو توسط موتورهای جستجو ، به خوبی ارائه می شود .

مصرف کنندگان می خواهند ویدئو را بیش از دیگر انواع محتوا تماشا کنند . مصرف کنندگان تا چهار بار ترجیح می دهند که فیلم های درباره محصولات را تماشا کنند تا اینکه درباره آن ها بخوانند و از خواندن درباره آن ها لذت ببرند . تقریبا سه چهارم مصرف کنندگان بر این باورند که یک ویدئو توصیف کننده دقیق یک سرویس مهم است . 90 درصد می گویند یک ویدئو در مورد یک محصول به آن ها کمک می کند تا در روند تصمیم گیری خود دچار مشکل نشوند و سریعا بهترین تصمیم را بگیرند .

 

تماشا ویدئو با موبایل

تماشای ویدئو از طریق موبایل نیز این روند را تقویت می کند . مردم همیشه ویدئوها را با تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و شبکه های اینترنتی پرسرعت تماشا میکنند . بیشتر کسب و کارها برای خود وب سایت های هوشمند و پاسخگو ایجاد کرده اند که به طور یکپارچه در هر دو صفحه نمایش تلفن همراه و کامپیوتر ارائه داده می شود و باعث افزایش تجربه کاربری مخاطبان می شود . یوتیوب گزارش می دهد که مصرف ویدئویی تلفن همراه سالانه 100 درصد افزایش یافته است و در سال 2017، 70 درصد کل ترافیک داده ها توسط تلفن همراه استفاده می شود .

گوگل و دیگر موتورهای جستجو ، مدت ها پیش ارزش ویدئو را به دست آوردند و صفحات وب را که حاوی ویدئو هستند ، پیدا کرده اند . در واقع، صفحات وب با محتوای ویدیوئی 53 بار بیشتر در صفحات نتایج جستجوی گوگل هستند . ویدئو با توجه به سطح بالاتری که از دیگر رسانه های تبلیغاتی دارد می تواند محتوای با کیفیت بالا را به کاربران مفید خود ارائه دهد .

 

انیمیشن های تخته سفید

 

انیمیشن های تخته سفید

شما می خواهید فیلم های قانع کننده ای را ارائه دهید که مخاطبان شما از طریق آن ها اطلاعات مهم و جالبی پیدا کنند ، اما نمی خواهید هنجار شکنی کنید و یک بخش جدید برای رسانه های جدید ایجاد کنید .

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و افرادی که تازه کار خود را شروع کرده اند با این مشکل مبارزه کرده اند . به همین دلیل انیمیشن های سفارشی در چند سال اخیر بسیار محبوب شده اند . آن ها از تصاویر ساده اما موثر برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند .

انیمیشن های تخته سفید اغلب هنرمند را وادار می کنند که صحنه ای را ایجاد کند که باعث ایجاد احساس راحتی و دلسوزی شود . ویدئوهای توضیحی تخته سفید از نظر بصری جذاب هستند و یک راه عالی برای تمرکز بر روی یک موضوع یا ایده خاص هستند . شما می توانید آن ها را به عنوان یک انتخاب جذاب برای کسب و کار خود انتخاب کنید . بسیار بیشتر احتمال دارد که کاربران ویدئو و انیمیشن را نسبت به انواع دیگر از محتوای ارائه شده تماشا کنند . در اینجا ما به شما گفته ایم که چگونه می توانید از یک ویدئوی توضیحی و تخته سفید استفاده کنید .

برنامه های متعدد و رایگانی با قیمت های معقول وجود دارند که شما می توانید برای ایجاد انیمیشن های سفارشی خود از آن ها استفاده کنید . شما همچنین می توانید در زمان و تلاش خود با استخدام یک انیماتور ماهر صرفه جویی کنید . یک انیماتور ماهر و حرفه ای می تواند به سرعت یک انیمیشن تخته سفید کامل برای کسب و کار شما ایجاد کند . شما همچنین می توانید در نیاز کپی رایترهایی را پیدا کنید که می توانند متن ها و روایت های شما را برای ویدئوهای توضیحی شما قانع کننده و قابل درک کنند .

 

ویدئوهای توضیحی

 

ویدئو های توضیحی

ویدئوهای محرمانه می توانند ویدئوهایی باشند که در آن شما با شخص دیگری در مورد شرکت و کسب وکار خود صحبت می کنید . این فیلم ها می توانند به صورت اسلاید یا انیمیشن های سفارشی ارائه داده شوند .

شما می توانید از هر موضوعی که فکر می کنید برای مخاطبان شما مفید است استفاده کنید . شما می توانید در ویدئوی توضیحی خود توضیح دهید که مخاطبان چگونه از محصولات و خدمات شما استفاده کنند یا اینکه چگونه شرکت شما می تواند به نفع مصرف کنندگان باشد . شما می توانید آموزش هایی مربوط به نحوه استفاده بیشتر از محصولات و یا حتی اطلاعات آموزشی در مورد درک جنبه های صنعت خود را که ممکن است به مصرف کنندگان شما کمک کند ، در ویدئوی توضیحی خود ارائه دهید .

 

ویدئو

مصرف کنندگان از قدردانی و سپاسگذاری شرکت هایی که از آن ها خرید کرده اند استقبال می کنند . سعی کنید رابطه خود را با مخاطبان خود حفظ کنید و یک رابطه بر پایه توجه و مراقبت ایجاد کنید . شما می توانید از طریق ویدئوهای توضیحی استراتژی هوشمندانه ای برای بازاریابی دیجیتالی خود ارائه دهید . این کار باعث ایجاد وفاداری و اعتماد در مخاطبان و مشتریان شما می شود .

در نهایت شما با هر دو ویدئو توضیحی و انیمیشن های تخته سفید ، می توانید محتوایی جذاب برای بینندگان خود ایجاد کنید . بسیاری از تبلیغات و آموزش های بازاریابی از طریق ویدئوها و فیلم ها انجام می شوند و همیشه نتایج یکسان و نتیجه بخش می باشد . برای اینکه مخاطبان را جذب ویدئوهای خود کنید ، داستان اصلی کسب و کار خود را بگویید و مزایای محصولات و خدمات خود را نشان دهید . با ارائه و نشان دادن ویدئوی خود به مخاطبان ، مطمئن شوید که توجه مخاطبانتان را بهتر جلب کرده اید و مدت زمان بیشتری آن ها را نگه داشته اید .

 

مصرف کنندگان

 

چگونه با ویدئوهای خود به مصرف کنندگان برسید

در حالی که محتوای ویدئویی به طور خودکار جستجوگرها را بهبود می بخشد ، شما باید به طور فعال مخاطبان خود را درگیر کنید تا اطمینان حاصل کنید که به حداکثر بازدهی در استراتژی دیجیتال خود دست می یابید .

این به این معنی است که فیلم ها را در دست مشتری یا روی صفحه نمایش خود قرار دهید . یوتیوب یکی از سیستم عامل های اولیه برای پخش ویدئوهای شما است . بیش از 6 میلیارد ساعت ویدئو در یوتیوب تماشا شده و این سایت هر ماه یک میلیارد ویزیت منحصر به فرد دریافت می کند . قرار گرفتن ویدئو شما در یوتیوب باعث می شود تا ویدئوی شما در سایت جاسازی شود و به سایر سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ارسال شود .

 

ویدئو فیس بوک

در واقع ، ارسال ویدئوها در فیس بوک یکی از بهترین راه های افزایش مخاطبان برای شماست . رسانه های اجتماعی کلید بازاریابی هدفمند هستند زیرا ویدئوهای شما به اشتراک گذاشته می شوند و برای کسانی که برای آن ها مناسب تر هستند پخش می شوند . علاوه بر این، احتمال بیشتری وجود دارد که مصرف کنندگان محتوای ویدئویی شما را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند . 84 درصد از مصرف کنندگان یک ویدئو از شرکت مورد نظر و مورد علاقه خود به اشتراک گذاشته اند و 48 درصد از آن ها گفته اند که شخصا ویدئوی شرکتی را در نمایه خود به اشتراک گذاشته اند .

همچنین اگر شما یک خبرنامه الکترونیکی به طور منظم ارسال کنید و انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی خود را در آن ها ارائه دهید ، مصرف کنندگان تقریبا 50 درصد بیشتر به خواندن خبرنامه های الکترونیکی ترغیب می شوند .

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیـــــــــــــــــــــاز

  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی