شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سه راه استفاده از بازاریابی چاپ برای وب سایت شما

این پست در مشارکت با شرکت ویستا پرینت ایجاد شده است . شرکت ویستا پرینت سازه های بازاریابی منحصر به فردی را برای نشان دادن کسب و کار شما ارائه می دهد و کسب و کار شما را با روش های جدید و نوین به همه نشان می دهد و معرفی می کند . شرکت ویستاپرینت بر روی ارائه مواد با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تمرکز دارد . شما هنگام استفاده از بازاریابی با استفاده از چاپ و پرینت باید به ترکیب رنگ ها ، مطابقت اندازه ها ، سهام کاغذ و نحوه پایان دادن به تبلیغ دقت کنید و به سبکی ایده آل برند و کسب و کار خود را ترویج کنید .


 

رنگ ، چاپ

برای کسب و کارهای کوچک ، بازاریابی با استفاده از چاپ بسیار قدرتمند تر و تاثیرگذارتر شده است . در بازاریابی چاپ شما هم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، هم می توانید پیام خود را کاملا روشن و ملموس به مخاطبان برسانید زیرا بازاریابی چاپ از نظر بصری جذاب می باشد و به خوبی پیام شما را هدایت می کند و به مخاطب می رساند . بنابراین شما می توانید با مشتریان خود وقت بگذرانید و رابطه ای صمیمی و خوب با آن ها برقرار کنید . چند روش در زیر ارائه شده است که می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید با استفاده از بازاریابی چاپ برای وب سایت خود ترافیک حجیمی از کاربران را به سمت وب سایت خود هدایت کنید .

 

ایمیل

 

ارسال مستقیم نامه های پستی

به نظر می رسد که در طول دهه گذشته صندوق های پستی ما با ایمیل پر شده است و هرزنامه ها همیشه بالا هستند . سعی کنید به تاکتیک های سنتی بیشتری بازگردید مانند ارسال نامه های پستی به طور مستقیم . شما با ارسال نامه های پستی مستقیم به مشتریان جدید یا قدیمی خود، چیزی ملموس را به یاد آن ها می آورید . این کار نیز ساده نیست و شما نباید فکر کنید که به سادگی کلیک کردن می باشد و سپس در صورت نارضایتی آن را حذف می کنید . لمس فیزیکی دارای احتمال بیشتری است که شما در معرض دید و نظر دادن مخاطبان و مشتریان قرار بگیرید . شما برای پیدا کردن مشتریان جدید می توانید یک لیست پستی خریداری کنید و یک کارت پستال با پیشنهاد ویژه برای افزایش ترافیک به وب سایت خودتان برای آن ها ارسال کنید . برای مشتریان موجود و قدیمی ، سعی کنید آن ها را با یک کارت پستال سوپرایز کنید و با دادن یک پیشنهاد شخصی و خاص برای بازدید مجدد سایت خود به آن ها انگیزه بدهید .

 

نمایشگاه

 

نمایشگاه های تجاری/ رویدادها

اگر شما یک شرکت کوچک دارید یا یک کارآفرین جدید هستید ، باید بدانید که نمایشگاه های تجاری یک راه عالی برای دیدن و دیده شدن در صنعت شما هستند . اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در این رویدادهای فضایی حضور داشته باشید ، حتما باید آگهی هایی با نام شرکت و اطلاعات تماس خود برای ارائه دادن داشته باشید . اطمینان حاصل کنید که آدرس وب سایت خود را به این آگهی ها اضافه کنید و یک راه آسان برای دسترسی به وب سایت خود در اختیار مشتریان خود قرار دهید .

به مشتریان بالقوه یا شرکایی که در غرفه ها ثابت ایستاده اند ، آگهی و کارت پستال بدهید و از در دسترس آن ها قرار گرفتن کارت پستال ها و آگهی ها اطمینان حاصل کنید . علاوه بر این ها شما می توانید برای اولین بار از کوپن های کددار و یا معاملات ویژه استفاده کنید . سعی کنید از رقابت ها برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید . جزئیات مسابقه و قرعه کشی را در آگهی های خود ارائه دهید و نیز دستورالعمل هایی در مورد نحوه ورود به وب سایت خود را قرار دهید .

یادداشت

درج یادداشت تشکر

برای مشتریان شما ، دریافت یک تشکر ساده از یک کسب و کار می تواند باعث ایجاد راهی طولانی باشد . مشتریان از جزئیات مربوط به بسته بندی و یا یک یادداشت جداگانه پس از خرید خوششان می آید و مطلع می شوند که برای آن کسب وکار و شرکت مربوطه مهم بوده اند . با اضافه کردن یک کوپن برای سفارش بعدی مشتریان ، یک گام بیشتر برمی دارید و آن ها را برای دنبال کردن خودتان ترغیب می کنید . قدردانی و پاداش دادن به مشتری در حفظ وفاداری مشتری به نام تجاری شما بسیار تاثیرگذار است و باعث ایجاد حس وفاداری و صمیمیت در مشتری می شود .

آیا می خواهید تمام ایده های بزرگ بالا را اجرا کنید ؟ شما با مراجعه به وب سایت نیاز می توانید فاکتورهای سفارشی ، جزوات ، کارت های کسب و کار و موارد دیگر را طراحی کنید و دراین زمینه از متخصصان نیاز راهنمایی بگیرید .

منبعشبکه متخصصین فریلنسر نیاز 


  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی