شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ده کاری که امروز می توانید انجام دهید تا به کسب و کار کوچک شما بیشتر توجه شود

توجه بیشتری می خواهید ؟ البته که اینطور است. شما در کسب و کار هستید برای اینکه توجه جلب کنید ، درست است ؟ برای این منظور و جلب توجه بیشتر به کسب وکار خود ده راهنمایی زیر را در نظر بگیرید .

1. استفاده از گرافیک را به استراتژی شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید .

به یاد دارید که گفتیم اولین برداشت مهم است ؟ خب ، این گفته برای بازاریابی آنلاین هم صادق است . با در نظر داشتن این نکته چند طرح گرافیکی مختص به کسب و کار خودتان را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . شعار کسب و کار شما چه یک شوخی خنده دار باشد چه یک تصویر بزرگ نمایی شده ممکن است برای مخاطبین مورد نظر شما جذاب باشد . این ها را به عنوان سرمایه گذاری کوچکی به شکل کارهای گرافیکی خنده دار و خلاق در نظر بگیرید که می تواند بر تلاش های کسب و کار آنلاین شما تاثیر مثبت بگذارد .

 

فیس بوک

 

2. یک کمپین تبلیغاتی در فیس بوک به راه بیندازید .

جلب کردن توجه مشتری یک چیز است و بدست آوردن کلیک های آن ها ( مشتریان ) چیز دیگری . یک راه برای کمک می خواهید ؟ تبلیغات در فیس بوک را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید . برندها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ از طریق تبلیغات در فیسبوک به موفقیت رسیده اند . اما نکته مهم تر این است که مشتری ها منابع خرید خود را از طریق تبلیغات در فیسبوک پیدا می کنند . نمی دانید از کجا شروع کنید ؟ نگران نباشید ، اشخاصی هستند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند .

 

رسانه

 

3. به رسانه ها دست بیابید .

کسب تبلیغات می تواند یک اثر دومینو ( موقعیتی که در آن یک اتفاق یا عمل باعث اتفاق افتادن عوامل دیگر یکی پس از دیگری می شود ) باشد و فرصت هایی برای کسب و کار شما را شامل شود . از جمله امکان به دست آوردن مشتری جدید از میدان دید به دست آمده . روش رسیدن به آن چیست ؟ بدست آوردن مطبوعات لزوما آسان نیست . شما باید یک دلیل معتبر برای رسانه ها داشته باشید تا به شما توجه کنند و قطعا باید در طول این روند به زمان و تلاش آن ها احترام بگذارید . یک نقطه شروع خوب این است که با رسانه هایی که می خواهید از طریق آن ها مطبوعات را بدست بیاورید آشنا شوید ، سپس یک ایمیل مختصر با زمینه مطبوعاتی برای آن ها ارسال کنید تا مقداری توجه آن ها را جلب کنید و ممکن است شما برای مخاطبان آن ها جذاب باشید .

 

یک درجه بالاتر

 

4. تلاش های فروش خود را یک درجه بالاتر ببرید .

آخرین باری که یک بازاریابی تلفنی انجام دادید کی بود ؟ یا آخرین باری که سرویس جدیدی را برای تلاش های فروش آنلاین خود ارائه کردید ؟ چه از طریق نیاز ، آمازون و یا هر جای دیگری . این نکته در اینجا واقعا بسیار ساده است . از این قبیل کارها بیشتر انجام دهید تا بیشتر بفروشید . آنچه را که در حال حاضر انجام می دهید با آنچه برای مدتی و یا به طور کلی انجام نداده اید مقایسه کنید . اضافه کردن این تلاش ها برای فروش اضافه ، به دایره ی تلاش های فروش تان ، کمک خواهد کرد تا موقعیت های جدیدی برای کسب توجه و فروش بیشتر بدست آورید .

مشتری های گذشته

 

5. به مشتری های گذشته خود مراجعه کنید .

در کسب و کار همیشه تلاش برای بدست آوردن مشتری های جدید وجود دارد . ولی اغلب ، کسب و کارها در دیدن ارزش های مشتری های گذشته و یا مشتریان حال حاضر خود ناکام هستند . با در نظر داشتن این نکته ، ببینید چطور می توانید با مصرف کنندگانی که قبلا پولشان را نزد شما خرج کرده اند در ارتباط بمانید تا مطمئن شوید که در ذهن این دسته از مشتریان در اولویت هستید . شما می توانید این کار را به وسیله یک نامه دست نویس ، یک کمپین بازاریابی ایمیلی سفارشی و یا حتی برگزاری یک رویداد وی آی پی مختص این دسته از مخاطبین ، انجام دهید. جزئیات را در اینجا نادیده نگیرید . برای جلب توجه آن ها خلاقیت به خرج دهید .

 

هدیه

 

6. به مشتری بعدی خود که خرید می کند یک هدیه و پاداش نقدی بدهید .

امروزه به دست آوردن پول نقد آسان نیست . اما شما می توانید از مشتریان خود حمایت کنید و آن ها را تحت هر شرایطی به سمت کسب و کار منحصر به فرد خود بازگردانید . به عنوان یک تشکر از آن ها ، شما می توانید یک پاداش نقدی 5 یا 10 دلاری در پایان هر خرید یا هر پاداش دیگری که به نظر می رسد برای بازگشت آن ها به کسب و کار شما بهتر است ، ارائه دهید. شما می توانید از برخی از کارت های اعتباری که مبلغ مشخص و تاریخ انقضاء دارند ، به عنوان پاداش نقدی خرید استفاده کنید . حتما پاداش نقدی خود را با شور و شوق تحویل دهید . این تلاش اضافی می تواند راهی طولانی برای رشد و موفقیت کسب و کار شما باشد .

صحبت با مشتری

 

7. با مشتریان خود صحبت کنید .

بله، درست است. با آن ها صحبت کنید . شما ممکن است تعجب کنید و ندانید این دقیقا به چه معنی است ؟ بسته به کسب و کارتان ، این برقراری ارتباط ممکن است به معنای داشتن مکالمات از طریق ایمیل یا حتی رسانه های اجتماعی باشد . در حالی که دیگران ممکن است فرصتی برای به دست آوردن ارتباط چهره به چهره بین خود و مشتریان داشته باشند . با در نظر گرفتن زمانی برای گپ زدن با مصرف کنندگان ، می توانید بینش و نظر خود را در مورد آنچه فکر می کنید به آن ها منتقل کنید . آن ها ممکن است بعد از برقراری ارتباط با شما تصمیم بگیرند که از شما و دیگران خرید کنند یا خرید نکنند . ارتباطی عمیق و صادقانه با مشتریان خود برقرار کنید و به آن ها به اندازه کافی توجه کنید و از این طریق توجه آن ها را به دست آورید .

 

سئو

 

8. استراتژی سئو خود را تقویت کنید .

سئو یک موتور جستجوگر برای بهینه سازی است که صاحبان کسب و کار باید از آن استفاده کنند . سئو شما را در میان رقابت های خود و در موقعیت های جستجوی گوگل حمایت می کند و فرصت های خوبی برای شما ایجاد می کند . شما باید در مورد آنچه اخیرا برای تقویت جستجوگرها انجام داده اید اطلاعات داشته باشید . در نظر بگیرید که چگونه تعدادی از تغییرات در تلاش های دیجیتال و آنلاین شما می تواند رتبه بندی جستجوگر شما را بهبود بخشد . شما نیز برای تقویت و بهبود استراتژی سئوی خود می توانید از افرادی که بیشتر از شما در مورد جستجوگرها می دانند و می توانند به شما کمک کنند ، کمک بگیرید و استفاده کنید .

کسب و کار

 

9. بازاریابی محتوا را در استراتژی کسب و کار خود قرار دهید .

محتوا، مصرف کنندگان را به نام تجاری و کسب و کار شما متصل می کند و در عین حال یک راه برای برقراری ارتباط با مشتریان را فراهم می کند . بازاریابی محتوای بالقوه برای جذب مشتری جدید مناسب و کاربردی است . بنابراین به مصرف کنندگان خود بیشتر از آنچه که می توانید توجه کنید . هنگامی که شما می توانید ، محتوای خود را از طریق رسانه های اجتماعی و از طریق بازاریابی ایمیل با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید .

انیمیشن

 

10. خود را یک شکل متحرک تبدیل کنید .

شما باید یک تغییر در خود و سیستم کاری خود ایجاد کنید . با استفاده از شخصیت های متحرک و انیمیشنی می توانید توجه زیادی را به نام تجاری خود ، صفحات رسانه های اجتماعی و تلاش های بازاریابی کلی خود جذب کنید . همه اهداف شما باید بخشی از هر تلاش بازاریابی شما باشد . برای جلب توجه کاربران و مخاطبان شما می توانید از یک صدای رسا و زیبا ، ویدئوی تبریک ، ویدئو و موسیقی متحرک و یا آهنگ اصلی استفاده کنید و مطمئن باشید که در بین مشتریان جدید ، مشتریان بالقوه ، خانواده و دوستان زبانزد می شوید و توجه همه به شما جلب می شود .

در نهایت ، در نظر بگیرید که چگونه تلاش های ترکیبی این ده راهنمایی می تواند نام تجاری و کسب و کار شما را در بین مشتریان قرار دهد و توجه آن ها را جلب کند . آیا ترکیب همه موارد ذکر شده در بالا یا شناسایی چند انتخاب دیگر که برای کسب و کار منحصر به فرد شما مناسب است ، برای شما درست و مناسب می باشد ؟ هدف شما این است که حداقل کاری انجام دهید . پس شروع کنید زیرا هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید .

منبعشبکه متخصصین فریلنسر نیاز 


  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی