شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی

۱۰ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سه راه برای رشد کسب و کار شما با استفاده از شبکه های دیجیتال

شاید باورش برای شما سخت باشد ولی ما تقریبا همیشه در پایان ماه ژانویه و همانطور در ماه اول سال مهم ترین اهداف و ایده های تجاری خود را یادداشت می کنیم . شما باید برای رسیدن به رشد و موفقیت در طول سال ، در ابتدای سال اهداف و ایده های خود را به یاد بیاورید و یادداشت کنید . اگر رشد کسب و کار برای شما یک اولویت باشد ، ما راهنمایی های خوبی برای کمک به شما در استفاده از شبکه های دیجیتال برای بهبود روند کسب و کار شما داریم .

 

  • ۰
  • ۰

سه راه استفاده از بازاریابی چاپ برای وب سایت شما

این پست در مشارکت با شرکت ویستا پرینت ایجاد شده است . شرکت ویستا پرینت سازه های بازاریابی منحصر به فردی را برای نشان دادن کسب و کار شما ارائه می دهد و کسب و کار شما را با روش های جدید و نوین به همه نشان می دهد و معرفی می کند . شرکت ویستاپرینت بر روی ارائه مواد با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تمرکز دارد . شما هنگام استفاده از بازاریابی با استفاده از چاپ و پرینت باید به ترکیب رنگ ها ، مطابقت اندازه ها ، سهام کاغذ و نحوه پایان دادن به تبلیغ دقت کنید و به سبکی ایده آل برند و کسب و کار خود را ترویج کنید .

  • ۰
  • ۰

ده کاری که امروز می توانید انجام دهید تا به کسب و کار کوچک شما بیشتر توجه شود

توجه بیشتری می خواهید ؟ البته که اینطور است. شما در کسب و کار هستید برای اینکه توجه جلب کنید ، درست است ؟ برای این منظور و جلب توجه بیشتر به کسب وکار خود ده راهنمایی زیر را در نظر بگیرید .

  • ۰
  • ۰

ده نکته موثر درباره ساخت ویدئو برای شبکه های اجتماعی

آیا تا به حال یک ویدئو را در فیس بوک مشاهده کرده اید که از طریق نقل یک داستان ، انتقال یک پیام و در واقع یک تبلیغات توجه شما را جلب کند ؟ این دقیقا همان داستانی است که پتانسیل قراردادهای بازاریابی را بالا می برد و باعث رشد و پیشرفت کسب و کار می شود . تبلیغات و ارسال پیام از طریق ویدئو در رسانه های اجتماعی باعث بالا رفتن میزان بازدید و فروش شما می شود . در اینجا ما 10 راهنمایی ارائه داده ایم که در زمینه ساخت ویدئو برای رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند .

 

هدف ویدئو

 

  • ۰
  • ۰


آیا می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ؟ توجه آن ها را از طریق فرهنگ عام و رایج جامعه جلب کنید ؟

فرهنگ عام و رایج جامعه را به عنوان ” فعالیت های فرهنگی که در جامعه انجام می شوند و با سلیقه ی توده های مردم متناسب هستند یا مردم به آن ها علاقه مند هستند ” تعریف می کنند . هنگامی که شما در نظر دارید تا سلیقه توده های مردم را از طریق فرهنگ عامیانه آن ها بشناسید ، شما نیز باید بدانید که چگونه کسب و کار شما می تواند بر آن ها و سلیقه آن ها تاثیر بگذارد . به عنوان مثال ، شوخی و بازی ” پوکمون ” اخیرا بسیار در بین مردم محبوب شد و باعث هرج و مرج در جامعه و ایجاد مشکلاتی برای دولت ها شد . این بازی به نوعی با هدف بازاریابی برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده رواج یافته بود . راه های بی شماری وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید از فرهنگ عام و رایج جامعه برای تاثیر گذاشتن بر روی مصرف کنندگان استفاده کنید . اما اصلی ترین اقدامات برای کارآفرینان و مدیران کسب و کار این است که بدانند چگونه می توانند از فرهنگ عام جامعه به نفع کسب و کار و تجارت خود استفاده کنند و به نوعی از این فرهنگ و سلیقه بهره مند شوند . در میان این راه ها موارد زیر نیز وجود دارند .

وقت شناس در کسب و کار

در کسب و کار به موقع و آن تایم باشید

وقتی که می خواهید از فرهنگ عام و رایج جامعه کمک بگیرید و به آن واکنش نشان دهید ، زمان بندی و آن تایم بودن بسیار مهم و در واقع همه چیز است . اغلب پیام ها و مطالبی که به اشتراک می گذارید دارای یک پنجره محدود هستند که به مصرف کنندگان واکنش نشان می دهند و به آن ها می گویند که باید خیلی سریع فکر کنند و تصمیم بگیرند تا شما بتوانید نام تجاری خود را به فرهنگ عام جامعه وصل کنید . برای دریافت واکنش سریع از مردم و جلب نظر آن ها می توانید از کلمات کلیدی کاربردی و کوتاه استفاده کنید . به منظور به دست آوردن سود از بازاریابی کسب و کار خود از طریق دریافت پاسخ از فرهنگ و سلیقه عام و رایج جامعه باید آن تیم و دقیق باشید .

مقاله مهم چطوری سریعتر و کم هزینه برون سپاری کنیم ؟

 

پیام

 

پیام خود را به آرامی و به روشنی برسانید

هنگامی که از فرهنگ عام جامعه پاسخی دریافت می کنید ، کلید موفقیت شما این است که این کار را با سهولت و واضح و شفاف انجام دهید . از نگرانی ، سرخوردگی ، قضاوت و یا هر چیز دیگری که ممکن است توسط دیگران به شما نسبت داده شود ، اجتناب کنید و نسبت به هدف خودتان مصمم باشید . پیام شما باید طنز آمیز ، آموزنده و مثبت باشد . به عنوان مثال ، شما می توانید از بازی نهایی اجرا شده در سری جهانی به عنوان یک انگیزه برای پیشنهاد تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید . استفاده از این برد برای تبلیغات هیچ وقت به هیچ چیز آسیب نمی رساند و تنها باعث لذت بردن مشتریان می شود و آن ها را جذب می کند . مهمترین وظیفه شما این است که بتوانید به راحتی در فرهنگ عام و رایج جامعه قرار بگیرید و سپس از آن استفاده کنید و به همان شیوه به آن واکنش نشان دهید . این رویکرد بی طرفانه باعث می شود تا طیف وسیعی از مشتریان را جذب خود کنید و آن ها برای پاسخ دادن به شما واکنش نشان دهند. این یک ایده بسیار عالی برای شما است تا بتوانید با استفاده از فرهنگ عام جامعه به توده عظیم مردم نفوذ کنید و آن ها را تحت تاثیر خود قرار دهید .

 

هدف

 

به هدف خود توجه کافی داشته باشید

واکنش نشان دادن به فرهنگ عام و رایج جامعه دارای مزایای بسیاری است ، اما مهمترین و بهترین آن ها این است که توجه کافی و زیاد به پیام و هدف خود داشته باشید . اغلب مشتریان به تبلیغات ، فروش ، انگیزه و تلاش های دیگر بازاریابی واکنش نشان می دهند و به آن ها وصل می شوند . فرهنگ عام و رایج جامعه چیزی است که بسیاری از مردم به آن پیوند خورده اند و با آن زندگی می کنند . بنابراین این را قبول کنید و توجهی بسیار زیاد به هدف خود داشته باشید تا نتیجه بگیرید . ممکن است بعد از آشنا شدن با فرهنگ عام و رایج جامعه و استفاده از آن به فروش بالایی برسید . هنگامی که استفاده از فرهنگ عام و رایج جامعه را به عنوان استراتژی بازاریابی در کسب و کار خود قرار می دهید و معرفی می کنید، فرصتی طلایی برای پیشرفت و رشد به دست می آورید .

به یاد داشته باشید که فرهنگ عام جامعه هر روز تغییر می کند . پس به گوش باشید و به موقع و به طور موثر واکنش نشان دهید و اقدام کنید. و توجه را در بر گیرید . این تلاش های ترکیبی می تواند به کسب و کار شما کمک کند و باعث شود تا دید بیشتری داشته باشید و به فروش بیشتری برسید .

  • ۰
  • ۰

چگونه ویدئوهای تخته سفید و توضیحی بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند

محبوبیت و قدرت ویدئوهای تخته سفید و توضیح به سرعت تغییر می یابد و رو به افزایش است . بسیاری از برندها و کسب و کارها داستان های خود را در اینترنت از طریق فیلم های توضیحی و تخته سفید می گویند . با وجود بیش از نیمی از افرادی که هر روز ویدئو های آنلاین را تماشا می کنند ، بازاریابان دیجیتال به طور متوسط برای آگاه کردن مردم از نام تجاری و تعامل بیشتر با کاربران از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند .

ویدئو های تخته سفید

  • ۰
  • ۰

چگونه یک سبک گفتگوی خاص برای ربات چت برند تجاری خود ایجاد کنید ؟

اگر تا کنون از الکسا آمازون ، سیری اپل ، واتسون آی بی ام و یا مسنجر فیس بوک استفاده کرده اید ، باید بدانید یادآوری برنامه ها ، نوشتن ایمیل ها ، بررسی آب و هوا و یا انجام تحقیقات همه توسط یک ربات چت انجام می شود و تمامی آن ها از ربات چت استفاده می کنند .

با نرم افزار چت زنده و مستقیم خودتان را درگیر نکنید ، از ” ربات چت ” استفاده کنید . ربات چت ها یک نوع هوش ماشینی یا هوش مصنوعی هستند که به یک وب سایت کمک می کنند . ” ربات چت ” با ترکیبی از برنامه نویسی وب سایت و محتوا طراحی شده است .

 

ربات چت

  • ۰
  • ۰

درون و بیرون بازاریابی داخلی و بازاریابی خارجی

امروزه مصرف کنندگان هر روز هزاران پیام بازاریابی را دریافت می کنند . گاهی اوقات باهوش ترین و باتجربه ترین بازاریابان هم در راستای انجام کار خود دچار مشکل می شوند . اما برای بازاریابانی که مایل به ایجاد یک پلت فرم جدید یا مدرن سازی کمپین قدیمی خود هستند ، می تواند یک فرصت بی نظیر باشد . امروزه برای درک بهترین راه های برنده شدن در بازاریابی دیجیتال ، شما باید یک درک پایه ای از چگونگی دستیابی به بازاریابی داشته باشید . بیایید نگاه دقیقتری به دو دسته بازاریابی اولیه داشته باشیم : بازاریابی خارجی در مقابل بازاریابی داخلی .

 

بازاریابی خارجی

  • ۰
  • ۰

چگونه باید از ویدئو های توضیحی و تخته سفید استفاده کرد

سریعترین و موثرترین راه برای جلب مشتریان بالقوه برای یک کسب و کار ، محصولات و خدمات ایجاد و استفاده از ویدئو های توضیحی و تخته سفید می باشد . استفاده از ویدئوهای توضیحی و تخته سفید به طور فزاینده ای رو به رشد است . این فیلم های کوتاه و مقرون به صرفه به صاحبان کسب و کار کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند ، نرخ های تبدیل خود را افزایش دهند و سریعا به بهترین و موثرترین کسب و کار موجود در بازار تبدیل شوند .

 

ویدئو تخته سفید

  • ۰
  • ۰

چگونه انیمیشن های تخته سفید و ویدئوهای توضیحی می توانند استراتژی دیجیتالی شما را تحت تاثیر قرار دهند

جنبه های بسیاری برای بازاریابی مدرن وجود دارند که به نظر می رسد تقریبا حفظ آن ها و ادامه آن ها غیرممکن است . انتقال بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال و آنلاین تنها باعث شده است که فرایند ارتباط با مصرف کنندگان دشوارتر شود . بازاریابی دیجیتال و آنلاین همچنین حالت های جدیدی از تعامل را ارائه می دهد که می تواند تا حد زیادی به نفع شما باشد و بازار شما را از طریق راه های جدید گسترش دهد .

 

ویدئو تخته سفید

در حالی که تبلیغات سنتی و استراتژی های بازاریابی قدیمی که همیشه در اطراف شما قرار داشتند ، برای ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان بسیار راحت تر بودند . در هسته یک استراتژی دیجیتالی ، استفاده از فناوری ها و منابع آنلاین برای رسیدن به مصرف کنندگان است که می توانند از محصولات و خدمات شما بهره مند شوند .

اساس هر استراتژی دیجیتال ویدئو است و هدف استفاده از ویدئو بیشتر تبلیغ برند شما و رشد تجارت شما با انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی است . استفاده از انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی آسان هستند و بر روی محصولات بازاریابی بسیار موثر هستند و به طور همزمان اطلاعات ارزشمندی را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند . انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی وفاداری به برند ، اعتماد مصرف کنندگان ، گسترش بازار و در نهایت افزایش فروش شما را فراهم می کنند .

شما باید بدانید که چرا ویدئوها بسیار مهم هستند ؟ و چه چیزی در مورد انیمیشن های تخته سفید و ویدئوهای توضیح دهنده خاص است ؟

 

ویدئو مارکتینگ

آینده بازاریابی دیجیتال و ویدئو

محتوای ویدئو ی آنلاین طی چند سال گذشته افزایش یافته است . ویدئو ی آنلاین درصد فزاینده ای از محتوای دیجیتال تولید شده در اینترنت را تشکیل می دهد . تا سال 2017، در واقع 69 درصد از کل ترافیک آنلاین شامل محتوای ویدئویی خواهد بود . دلایل مختلفی برای این وجود دارد ، اما در اولین دلیل این است که روند مصرف ، تغییرات در تعامل کاربر و ارزش افزوده شده به ویدئو توسط موتورهای جستجو ، به خوبی ارائه می شود .

مصرف کنندگان می خواهند ویدئو را بیش از دیگر انواع محتوا تماشا کنند . مصرف کنندگان تا چهار بار ترجیح می دهند که فیلم های درباره محصولات را تماشا کنند تا اینکه درباره آن ها بخوانند و از خواندن درباره آن ها لذت ببرند . تقریبا سه چهارم مصرف کنندگان بر این باورند که یک ویدئو توصیف کننده دقیق یک سرویس مهم است . 90 درصد می گویند یک ویدئو در مورد یک محصول به آن ها کمک می کند تا در روند تصمیم گیری خود دچار مشکل نشوند و سریعا بهترین تصمیم را بگیرند .

 

تماشا ویدئو با موبایل

تماشای ویدئو از طریق موبایل نیز این روند را تقویت می کند . مردم همیشه ویدئوها را با تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و شبکه های اینترنتی پرسرعت تماشا میکنند . بیشتر کسب و کارها برای خود وب سایت های هوشمند و پاسخگو ایجاد کرده اند که به طور یکپارچه در هر دو صفحه نمایش تلفن همراه و کامپیوتر ارائه داده می شود و باعث افزایش تجربه کاربری مخاطبان می شود . یوتیوب گزارش می دهد که مصرف ویدئویی تلفن همراه سالانه 100 درصد افزایش یافته است و در سال 2017، 70 درصد کل ترافیک داده ها توسط تلفن همراه استفاده می شود .

گوگل و دیگر موتورهای جستجو ، مدت ها پیش ارزش ویدئو را به دست آوردند و صفحات وب را که حاوی ویدئو هستند ، پیدا کرده اند . در واقع، صفحات وب با محتوای ویدیوئی 53 بار بیشتر در صفحات نتایج جستجوی گوگل هستند . ویدئو با توجه به سطح بالاتری که از دیگر رسانه های تبلیغاتی دارد می تواند محتوای با کیفیت بالا را به کاربران مفید خود ارائه دهد .

 

انیمیشن های تخته سفید

 

انیمیشن های تخته سفید

شما می خواهید فیلم های قانع کننده ای را ارائه دهید که مخاطبان شما از طریق آن ها اطلاعات مهم و جالبی پیدا کنند ، اما نمی خواهید هنجار شکنی کنید و یک بخش جدید برای رسانه های جدید ایجاد کنید .

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و افرادی که تازه کار خود را شروع کرده اند با این مشکل مبارزه کرده اند . به همین دلیل انیمیشن های سفارشی در چند سال اخیر بسیار محبوب شده اند . آن ها از تصاویر ساده اما موثر برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند .

انیمیشن های تخته سفید اغلب هنرمند را وادار می کنند که صحنه ای را ایجاد کند که باعث ایجاد احساس راحتی و دلسوزی شود . ویدئوهای توضیحی تخته سفید از نظر بصری جذاب هستند و یک راه عالی برای تمرکز بر روی یک موضوع یا ایده خاص هستند . شما می توانید آن ها را به عنوان یک انتخاب جذاب برای کسب و کار خود انتخاب کنید . بسیار بیشتر احتمال دارد که کاربران ویدئو و انیمیشن را نسبت به انواع دیگر از محتوای ارائه شده تماشا کنند . در اینجا ما به شما گفته ایم که چگونه می توانید از یک ویدئوی توضیحی و تخته سفید استفاده کنید .

برنامه های متعدد و رایگانی با قیمت های معقول وجود دارند که شما می توانید برای ایجاد انیمیشن های سفارشی خود از آن ها استفاده کنید . شما همچنین می توانید در زمان و تلاش خود با استخدام یک انیماتور ماهر صرفه جویی کنید . یک انیماتور ماهر و حرفه ای می تواند به سرعت یک انیمیشن تخته سفید کامل برای کسب و کار شما ایجاد کند . شما همچنین می توانید در نیاز کپی رایترهایی را پیدا کنید که می توانند متن ها و روایت های شما را برای ویدئوهای توضیحی شما قانع کننده و قابل درک کنند .

 

ویدئوهای توضیحی

 

ویدئو های توضیحی

ویدئوهای محرمانه می توانند ویدئوهایی باشند که در آن شما با شخص دیگری در مورد شرکت و کسب وکار خود صحبت می کنید . این فیلم ها می توانند به صورت اسلاید یا انیمیشن های سفارشی ارائه داده شوند .

شما می توانید از هر موضوعی که فکر می کنید برای مخاطبان شما مفید است استفاده کنید . شما می توانید در ویدئوی توضیحی خود توضیح دهید که مخاطبان چگونه از محصولات و خدمات شما استفاده کنند یا اینکه چگونه شرکت شما می تواند به نفع مصرف کنندگان باشد . شما می توانید آموزش هایی مربوط به نحوه استفاده بیشتر از محصولات و یا حتی اطلاعات آموزشی در مورد درک جنبه های صنعت خود را که ممکن است به مصرف کنندگان شما کمک کند ، در ویدئوی توضیحی خود ارائه دهید .

 

ویدئو

مصرف کنندگان از قدردانی و سپاسگذاری شرکت هایی که از آن ها خرید کرده اند استقبال می کنند . سعی کنید رابطه خود را با مخاطبان خود حفظ کنید و یک رابطه بر پایه توجه و مراقبت ایجاد کنید . شما می توانید از طریق ویدئوهای توضیحی استراتژی هوشمندانه ای برای بازاریابی دیجیتالی خود ارائه دهید . این کار باعث ایجاد وفاداری و اعتماد در مخاطبان و مشتریان شما می شود .

در نهایت شما با هر دو ویدئو توضیحی و انیمیشن های تخته سفید ، می توانید محتوایی جذاب برای بینندگان خود ایجاد کنید . بسیاری از تبلیغات و آموزش های بازاریابی از طریق ویدئوها و فیلم ها انجام می شوند و همیشه نتایج یکسان و نتیجه بخش می باشد . برای اینکه مخاطبان را جذب ویدئوهای خود کنید ، داستان اصلی کسب و کار خود را بگویید و مزایای محصولات و خدمات خود را نشان دهید . با ارائه و نشان دادن ویدئوی خود به مخاطبان ، مطمئن شوید که توجه مخاطبانتان را بهتر جلب کرده اید و مدت زمان بیشتری آن ها را نگه داشته اید .

 

مصرف کنندگان

 

چگونه با ویدئوهای خود به مصرف کنندگان برسید

در حالی که محتوای ویدئویی به طور خودکار جستجوگرها را بهبود می بخشد ، شما باید به طور فعال مخاطبان خود را درگیر کنید تا اطمینان حاصل کنید که به حداکثر بازدهی در استراتژی دیجیتال خود دست می یابید .

این به این معنی است که فیلم ها را در دست مشتری یا روی صفحه نمایش خود قرار دهید . یوتیوب یکی از سیستم عامل های اولیه برای پخش ویدئوهای شما است . بیش از 6 میلیارد ساعت ویدئو در یوتیوب تماشا شده و این سایت هر ماه یک میلیارد ویزیت منحصر به فرد دریافت می کند . قرار گرفتن ویدئو شما در یوتیوب باعث می شود تا ویدئوی شما در سایت جاسازی شود و به سایر سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ارسال شود .

 

ویدئو فیس بوک

در واقع ، ارسال ویدئوها در فیس بوک یکی از بهترین راه های افزایش مخاطبان برای شماست . رسانه های اجتماعی کلید بازاریابی هدفمند هستند زیرا ویدئوهای شما به اشتراک گذاشته می شوند و برای کسانی که برای آن ها مناسب تر هستند پخش می شوند . علاوه بر این، احتمال بیشتری وجود دارد که مصرف کنندگان محتوای ویدئویی شما را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند . 84 درصد از مصرف کنندگان یک ویدئو از شرکت مورد نظر و مورد علاقه خود به اشتراک گذاشته اند و 48 درصد از آن ها گفته اند که شخصا ویدئوی شرکتی را در نمایه خود به اشتراک گذاشته اند .

همچنین اگر شما یک خبرنامه الکترونیکی به طور منظم ارسال کنید و انیمیشن های سفارشی و ویدئوهای توضیحی خود را در آن ها ارائه دهید ، مصرف کنندگان تقریبا 50 درصد بیشتر به خواندن خبرنامه های الکترونیکی ترغیب می شوند .

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیـــــــــــــــــــــاز

  • niaz network