آیا می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ؟ توجه آن ها را از طریق فرهنگ عام و رایج جامعه جلب کنید ؟
فرهنگ عام و رایج جامعه را به عنوان ” فعالیت های فرهنگی که در جامعه انجام می شوند و با سلیقه ی توده های مردم متناسب هستند یا مردم به آن ها علاقه مند هستند ” تعریف می کنند . هنگامی که شما در نظر دارید تا سلیقه توده های مردم را از طریق فرهنگ عامیانه آن ها بشناسید ، شما نیز باید بدانید که چگونه کسب و کار شما می تواند بر آن ها و سلیقه آن ها تاثیر بگذارد . به عنوان مثال ، شوخی و بازی ” پوکمون ” اخیرا بسیار در بین مردم محبوب شد و باعث هرج و مرج در جامعه و ایجاد مشکلاتی برای دولت ها شد . این بازی به نوعی با هدف بازاریابی برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده رواج یافته بود . راه های بی شماری وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید از فرهنگ عام و رایج جامعه برای تاثیر گذاشتن بر روی مصرف کنندگان استفاده کنید . اما اصلی ترین اقدامات برای کارآفرینان و مدیران کسب و کار این است که بدانند چگونه می توانند از فرهنگ عام جامعه به نفع کسب و کار و تجارت خود استفاده کنند و به نوعی از این فرهنگ و سلیقه بهره مند شوند . در میان این راه ها موارد زیر نیز وجود دارند .
در کسب و کار به موقع و آن تایم باشید
وقتی که می خواهید از فرهنگ عام و رایج جامعه کمک بگیرید و به آن واکنش نشان دهید ، زمان بندی و آن تایم بودن بسیار مهم و در واقع همه چیز است . اغلب پیام ها و مطالبی که به اشتراک می گذارید دارای یک پنجره محدود هستند که به مصرف کنندگان واکنش نشان می دهند و به آن ها می گویند که باید خیلی سریع فکر کنند و تصمیم بگیرند تا شما بتوانید نام تجاری خود را به فرهنگ عام جامعه وصل کنید . برای دریافت واکنش سریع از مردم و جلب نظر آن ها می توانید از کلمات کلیدی کاربردی و کوتاه استفاده کنید . به منظور به دست آوردن سود از بازاریابی کسب و کار خود از طریق دریافت پاسخ از فرهنگ و سلیقه عام و رایج جامعه باید آن تیم و دقیق باشید .
مقاله مهم : چطوری سریعتر و کم هزینه برون سپاری کنیم ؟
پیام خود را به آرامی و به روشنی برسانید
هنگامی که از فرهنگ عام جامعه پاسخی دریافت می کنید ، کلید موفقیت شما این است که این کار را با سهولت و واضح و شفاف انجام دهید . از نگرانی ، سرخوردگی ، قضاوت و یا هر چیز دیگری که ممکن است توسط دیگران به شما نسبت داده شود ، اجتناب کنید و نسبت به هدف خودتان مصمم باشید . پیام شما باید طنز آمیز ، آموزنده و مثبت باشد . به عنوان مثال ، شما می توانید از بازی نهایی اجرا شده در سری جهانی به عنوان یک انگیزه برای پیشنهاد تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید . استفاده از این برد برای تبلیغات هیچ وقت به هیچ چیز آسیب نمی رساند و تنها باعث لذت بردن مشتریان می شود و آن ها را جذب می کند . مهمترین وظیفه شما این است که بتوانید به راحتی در فرهنگ عام و رایج جامعه قرار بگیرید و سپس از آن استفاده کنید و به همان شیوه به آن واکنش نشان دهید . این رویکرد بی طرفانه باعث می شود تا طیف وسیعی از مشتریان را جذب خود کنید و آن ها برای پاسخ دادن به شما واکنش نشان دهند. این یک ایده بسیار عالی برای شما است تا بتوانید با استفاده از فرهنگ عام جامعه به توده عظیم مردم نفوذ کنید و آن ها را تحت تاثیر خود قرار دهید .
به هدف خود توجه کافی داشته باشید
واکنش نشان دادن به فرهنگ عام و رایج جامعه دارای مزایای بسیاری است ، اما مهمترین و بهترین آن ها این است که توجه کافی و زیاد به پیام و هدف خود داشته باشید . اغلب مشتریان به تبلیغات ، فروش ، انگیزه و تلاش های دیگر بازاریابی واکنش نشان می دهند و به آن ها وصل می شوند . فرهنگ عام و رایج جامعه چیزی است که بسیاری از مردم به آن پیوند خورده اند و با آن زندگی می کنند . بنابراین این را قبول کنید و توجهی بسیار زیاد به هدف خود داشته باشید تا نتیجه بگیرید . ممکن است بعد از آشنا شدن با فرهنگ عام و رایج جامعه و استفاده از آن به فروش بالایی برسید . هنگامی که استفاده از فرهنگ عام و رایج جامعه را به عنوان استراتژی بازاریابی در کسب و کار خود قرار می دهید و معرفی می کنید، فرصتی طلایی برای پیشرفت و رشد به دست می آورید .
به یاد داشته باشید که فرهنگ عام جامعه هر روز تغییر می کند . پس به گوش باشید و به موقع و به طور موثر واکنش نشان دهید و اقدام کنید. و توجه را در بر گیرید . این تلاش های ترکیبی می تواند به کسب و کار شما کمک کند و باعث شود تا دید بیشتری داشته باشید و به فروش بیشتری برسید .
منبع : شبکه متخصصین فریلنسر نیاز
- ۹۶/۱۲/۱۷