شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰


آیا می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ؟ توجه آن ها را از طریق فرهنگ عام و رایج جامعه جلب کنید ؟

فرهنگ عام و رایج جامعه را به عنوان ” فعالیت های فرهنگی که در جامعه انجام می شوند و با سلیقه ی توده های مردم متناسب هستند یا مردم به آن ها علاقه مند هستند ” تعریف می کنند . هنگامی که شما در نظر دارید تا سلیقه توده های مردم را از طریق فرهنگ عامیانه آن ها بشناسید ، شما نیز باید بدانید که چگونه کسب و کار شما می تواند بر آن ها و سلیقه آن ها تاثیر بگذارد . به عنوان مثال ، شوخی و بازی ” پوکمون ” اخیرا بسیار در بین مردم محبوب شد و باعث هرج و مرج در جامعه و ایجاد مشکلاتی برای دولت ها شد . این بازی به نوعی با هدف بازاریابی برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده رواج یافته بود . راه های بی شماری وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید از فرهنگ عام و رایج جامعه برای تاثیر گذاشتن بر روی مصرف کنندگان استفاده کنید . اما اصلی ترین اقدامات برای کارآفرینان و مدیران کسب و کار این است که بدانند چگونه می توانند از فرهنگ عام جامعه به نفع کسب و کار و تجارت خود استفاده کنند و به نوعی از این فرهنگ و سلیقه بهره مند شوند . در میان این راه ها موارد زیر نیز وجود دارند .

وقت شناس در کسب و کار

در کسب و کار به موقع و آن تایم باشید

وقتی که می خواهید از فرهنگ عام و رایج جامعه کمک بگیرید و به آن واکنش نشان دهید ، زمان بندی و آن تایم بودن بسیار مهم و در واقع همه چیز است . اغلب پیام ها و مطالبی که به اشتراک می گذارید دارای یک پنجره محدود هستند که به مصرف کنندگان واکنش نشان می دهند و به آن ها می گویند که باید خیلی سریع فکر کنند و تصمیم بگیرند تا شما بتوانید نام تجاری خود را به فرهنگ عام جامعه وصل کنید . برای دریافت واکنش سریع از مردم و جلب نظر آن ها می توانید از کلمات کلیدی کاربردی و کوتاه استفاده کنید . به منظور به دست آوردن سود از بازاریابی کسب و کار خود از طریق دریافت پاسخ از فرهنگ و سلیقه عام و رایج جامعه باید آن تیم و دقیق باشید .

مقاله مهم چطوری سریعتر و کم هزینه برون سپاری کنیم ؟

 

پیام

 

پیام خود را به آرامی و به روشنی برسانید

هنگامی که از فرهنگ عام جامعه پاسخی دریافت می کنید ، کلید موفقیت شما این است که این کار را با سهولت و واضح و شفاف انجام دهید . از نگرانی ، سرخوردگی ، قضاوت و یا هر چیز دیگری که ممکن است توسط دیگران به شما نسبت داده شود ، اجتناب کنید و نسبت به هدف خودتان مصمم باشید . پیام شما باید طنز آمیز ، آموزنده و مثبت باشد . به عنوان مثال ، شما می توانید از بازی نهایی اجرا شده در سری جهانی به عنوان یک انگیزه برای پیشنهاد تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید . استفاده از این برد برای تبلیغات هیچ وقت به هیچ چیز آسیب نمی رساند و تنها باعث لذت بردن مشتریان می شود و آن ها را جذب می کند . مهمترین وظیفه شما این است که بتوانید به راحتی در فرهنگ عام و رایج جامعه قرار بگیرید و سپس از آن استفاده کنید و به همان شیوه به آن واکنش نشان دهید . این رویکرد بی طرفانه باعث می شود تا طیف وسیعی از مشتریان را جذب خود کنید و آن ها برای پاسخ دادن به شما واکنش نشان دهند. این یک ایده بسیار عالی برای شما است تا بتوانید با استفاده از فرهنگ عام جامعه به توده عظیم مردم نفوذ کنید و آن ها را تحت تاثیر خود قرار دهید .

 

هدف

 

به هدف خود توجه کافی داشته باشید

واکنش نشان دادن به فرهنگ عام و رایج جامعه دارای مزایای بسیاری است ، اما مهمترین و بهترین آن ها این است که توجه کافی و زیاد به پیام و هدف خود داشته باشید . اغلب مشتریان به تبلیغات ، فروش ، انگیزه و تلاش های دیگر بازاریابی واکنش نشان می دهند و به آن ها وصل می شوند . فرهنگ عام و رایج جامعه چیزی است که بسیاری از مردم به آن پیوند خورده اند و با آن زندگی می کنند . بنابراین این را قبول کنید و توجهی بسیار زیاد به هدف خود داشته باشید تا نتیجه بگیرید . ممکن است بعد از آشنا شدن با فرهنگ عام و رایج جامعه و استفاده از آن به فروش بالایی برسید . هنگامی که استفاده از فرهنگ عام و رایج جامعه را به عنوان استراتژی بازاریابی در کسب و کار خود قرار می دهید و معرفی می کنید، فرصتی طلایی برای پیشرفت و رشد به دست می آورید .

به یاد داشته باشید که فرهنگ عام جامعه هر روز تغییر می کند . پس به گوش باشید و به موقع و به طور موثر واکنش نشان دهید و اقدام کنید. و توجه را در بر گیرید . این تلاش های ترکیبی می تواند به کسب و کار شما کمک کند و باعث شود تا دید بیشتری داشته باشید و به فروش بیشتری برسید .




منبع : شبکه متخصصین فریلنسر نیاز

  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی