شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همان طور که آیفون و سایر گوشی های هوشمند پیشرو در صنعت تکنولوژی، دوربین های خود را بهبود می بخشند و باعث می شوند عکس های حرفه ای بیشتری نسبت به عکس های خود داشته باشند، برنامه های کاربردی اختصاص یافته به ویرایش و روتوش تصاویر نیز بهبود یافته است.

این برای فروشندگان نیاز بسیار عالی است زیرا آن ها می توانند عکس های خدمات و سرویس های قابل ارائه خود را به یک عکس با حجم کم و با کیفیت بالا تبدیل کنند. همچنین آن ها می توانند عکس هایی را که قبلا خریداری کرده اند، کوچک کنند. در حقیقت، بسیاری از برنامه های موجود کاری خیلی بیشتر از ویرایش و روتوش ساده تصاویر انجام می دهند، این برنامه ها به شما اجازه می دهند تصاویر را به طور کلی بچرخانید و یا کیفیت آن ها را به کلی عوض کنید.

در این جا 7 برنامه وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تصاویر با کیفیت را در عرض چند دقیقه بدست آورید :

فتوشاپ اکسپرس عکس

 

1. فتوشاپ اکسپرس

“فتوشاپ اکسپرس” از زمانی که آدوب این برنامه را در سپتامبر 2011 راه اندازی کرده است، در فروشگاه اپ استور اپل موجود می باشد. فتوشاپ اکسپرس به کاربران اجازه می دهد تا با ویژگی های ویرایش اولیه آشنا شوند. این برنامه بر روی آیفون یا اندروید قابل نصب است.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا با کوچکترین و سریع ترین لمس و تماس بتوانند اشکالات عکس را تصحیح کنند، یک تصویر دیگر به عکس اضافه کنند، یک فیلتر جدید انتخاب کنند، و کنتراست و قرار گرفتن در معرض نور و تعادل رنگ سفید را با مجموعه ای از کنترل های اسلاید برای یک تصویر بهتر بهبود بخشند. بهتر است بدانید این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه اپ استور اپل و فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.

 

فتوشاپ لمسی

 

2. فتوشاپ لمسی

“فتوشاپ لمسی” یکی دیگر از برنامه های ویرایش عکس و تصویر از مجموعه تلفن همراه آدوب است که چندین ویژگی دیگر دارد که در فتوشاپ اکسپرس موجود نیست. این برنامه یکی از قدرتمند ترین برنامه های کاربردی تبلت است که شما می توانید همیشه از آن استفاده کنید.

این برنامه به این دلیل که تعدادی از ویژگی های آشنا و آسان فتوشاپ را ارائه می دهد و به راحتی در تلفن همراه و صفحه نمایش لمسی قابل استفاده است طرفداران بسیار زیادی دارد. فتوشاپ لمسی شامل ویژگی هایی می باشد که این برنامه را از دیگر برنامه های موجود محبوب تر کرده است، شما می توانید اشیاء فوق العاده کوچک را ضبط کنید و همچنین به کاربران اجازه می دهد تصاویر را با وضوح بالا تا 12 مگاپیکسل داشته باشند. همچنین این برنامه برای ایفون و اندروید در دسترس و قابل استفاده است.

 

دوربین +

 

3. دوربین +

با استفاده از این برنامه شما می توانید گوشی خود را به یک لنز حرفه ای تبدیل کنید، زیرا قابلیت های دوربین آیفون را به حداکثر می رساند. دوربین می تواند فلش مداوم را حتی برای تصاویر فراهم کند و همچنین می تواند در حالت پشت سر هم عکس بگیرد. پس از عکسبرداری، شما می توانید به طور مستقیم در داخل نرم افزار تصاویر و عکس ها را ویرایش کنید. ساده تر از این کار و این برنامه وجود ندارد.

 

پیکسیار

 

4. پیکسیار

شما هر کجا که هستید و با هردوربینی که عکس می گیرید، یک ابزار ویرایش عالی نیاز دارید. “پیکسیار” احتمالا ساده ترین و کامل ترین برنامه در دسترس شما خواهد بود، زیرا بر اساس وب است. اتودسک، شرکت پشتیبانی نرم افزار پیکسیار این برنامه را برای تلفن های همراه یک برنامه در دسترس قرار داده است. بنابراین شما می توانید از همان ویژگی های قدرتمند وب در هر نقطه ای که هستید استفاده کنید.

پیشنهاد مقاله مفید : تمام آنچه شما باید از یک ایده کسب و کار تا تأمین مالی بدانید

گیمپ

 

5. گیمپ

“گیمپ” (برنامه دستکاری تصاویر)، اگر چه در تلفن های همراه در دسترس نیست اما بسیار شبیه یک نسخه از فتوشاپ با رابط کاربری بسیار ساده تر است. این برنامه اکثر نیازهای روزانه شما را برآورده می کند و هیچ هزینه ای هم برای شما ندارد.

 

دوربین پلاس

 

6. دوربین پلاس

اگرچه این برنامه نامی شبیه به برنامه های دیگر ویرایش و روتوش تصاویر دارد اما بسیار کاربردی تر از دیگر برنامه ها می باشد. “دوربین پلاس” به کاربران اجازه می دهد تا عکس های ماکرو، نرمال و دور را به راحتی ویرایش و تبدیل به یک عکس با کیفیت کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را در معرض یک کنترل بزرگ اسلاید قرار دهید. با استفاده از این برنامه با عکس های تحریف شده و ماکرو و تاریک خداحافظی کنید.

 

عکس

 

7. عکاسی اچ دی

“عکاسی اچ دی” ترکیبی از قدرت، راحتی و سادگی است. این برنامه برای آیفون قابل استفاده است و می تواند تصاویر را با وضوح بالاتر تا 15 مگاپیکسل ویرایش کند. همچنین کنترل های ساده ای برای ویژگی های ویرایش اولیه مانند قرار گرفتن در معرض نور و کنتراست دارد.

 

لینک کوتاه

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیــــــــــــــــــــاز

  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • niaz network

عکس

ویرایش عکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی