شبکه فریلنسر نیاز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پاسخ به درخواست های خریدار

 هنگامی که خریداران در طی انجام پروژه درخواست های خاص دارند، آن ها می توانند این درخواست ها را مستقیما به فروشنده ارسال کنند. اگر درخواستخریدار جزیی از لیست خدمات قابل ارائه شما باشد شما می توانید خیلی سریع به درخواست خریدار پاسخ دهید و آن را ارائه دهید. به عنوان یک فروشنده، شما می توانید از این ابزار برای ارائه خدمات خود به خریداران بیشتر و در نهایت رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید. این گزینه زمانی که به طور موثر استفاده می شود می تواند به فروش بیشتر و درآمد بیشتر منجر شود، زیرا شما می توانید پیشنهاد خود را با توجه به نیاز و درخواست خریدار سفارشی کنید. درخواست های خریدار اگر که مربوط به دسته خدمات قابل ارائه توسط شما باشد در صفحه درخواست های خریدار برای شما ظاهر می شود.

پاسخ به درخواست های خریدار

نحوه ارائه پیشنهاد توسط شما:

 از لیست درخواست های اخیر خریداران، روی ارسال پیشنهاد کلیک کنید.

  1. خدمات مربوطه را انتخاب کنید.
  2. اگر خدمت و سرویس اضافی ارائه می دهید آن را انتخاب کنید.
  3. پیشنهاد خود را شرح دهید.
  4. زمان تحویل را تنظیم کنید.
  5. قیمت خود را تعیین کنید.
  6. پیشنهاد خود را ارائه دهید.
پاسخ به درخواست های خریدار

                                                                                                               پاسخ به درخواست های خریدار

ارائه پیشنهاد توسط شما

 ما بازخوردها و نظرات خریداران را جمع آوری کردیم تا متوجه شویم که چگونه خریداران پیشنهادات را انتخاب می کنند. در زیر نکاتی را برای کمک به ارائه پیشنهاد توسط شما به بقیه ارائه داده ایم.

 زمان مناسب را برای پاسخ به درخواست خریدار انتخاب کنید و با دقت به درخواست آن ها پاسخ دهید. خریداران اغلب نیاز دارند تا درباره خدمات شما با جزئیات و دقت بیشتر بدانند. گاهی اوقات ممکن است شما مجبور شوید فایل مرجع را برای آن ها بفرستید تا آن ها بتوانند دقیق آن را مطالعه کنند.

 پیشنهاد خود را شخصی کنید و شرح مفصلی از خود را وارد کنید. این کار به خریداران این امکان را می دهد تا به خوبی بفهمند شما چه کسی هستید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

 هنگام توصیف پیشنهاد خود، تمام اطلاعات مربوط به خریدار موجود را در درخواست اولیه خود ذکر کنید.

 اگر خدمت و سرویس قابل ارائه اضافی دارید حتما آن را ذکر کنید زیرا در واقع با این کار به نیازهای اضافی خریدار پاسخ می دهید.

 قیمت مناسب و زمان تحویل را برای درخواست سرویس تعیین کنید.

 از تماس مستقیم با خریدار از طریق پیام صندوق اجتناب کنید. خریداران ممکن است این کار شما را به عنوان هرزنامه مشاهده کنند و اگر توسط آن ها گزارش شود، انعطاف پذیری و موفقیت ارتباطات شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 این ابزار تبلیغاتی نیست. برای تبلیغ از آن استفاده نکنید. فقط در صورتی که مربوط به یک درخواست خاص از جانب خریدار باشد می توانید در مورد آن صحبت کنید. (اگر به دنبال نکات مربوط به تبلیغات هستید مقالات مربوط به آن را مطالعه کنید).

منبع:مجله تخصصی فریلنسر نیــــــــــــــــــــــــاز

  • ۹۶/۱۱/۱۷
  • niaz network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی